正義迴廊|更新人士爆事件主角謝臻麒、周凱亮真實近況!真兇竟是他?

電影

廣告

正義迴廊|《明日戰記》、《飯氣攻心》等港產片票房大收後,近日掀起群撐港產片的熱潮。改篇自2013年一宗轟動全港的「大角咀逆子弒親案」-《正義迴廊》上映後票房已破2000萬,引起不少網民熱討,人人爭住2刷、3刷去解讀電影中的內容,更引起網民更想去了解事件的主角周凱亮、謝臻麒本人,到底佢哋會唔會睇到套戲?!

謝臻麒 正義迴廊 獨家 正義迴廊
(圖片來源:《正義迴廊》)

更新人士:周凱亮佢正常過你

近日《正義迴廊》成為一時熱話,有網民於討論區發起「有無人識周凱亮/謝臻麒真人」的討論,引嚟唔少人齊齊報料,有網民就搵到一年前youtube頻道《WHIZOO》拍過一條片叫「恐香港監獄日常-身邊就是殺人犯?」,搵嚟曾經入獄的更新人士嚟分享入獄的經歷,當時就有談及到周凱亮。影片受訪人士表示「周凱亮佢正常過你」,形容周凱亮外形斯文,談吐正常,而且講到「屋企人太錫自己」呢啲字句時,周凱亮雖是弒親,但聽到都會點頭認同。有網民睇完都表示認同,指有朋友喺懲教任職時都指通常呢啲殺人案的犯人比較靜以及低調,相反最麻煩嘅係啲後生Mk仔,一日到黑撩是鬥非,以為自己好型,但唔夠膽撩殺人犯講嘢,不同圈子。

謝臻麒 正義迴廊
(圖片來源:youtube@GoldenSceneHK)
謝臻麒 正義迴廊 youtube頻道《WHIZOO》拍過一條片叫「恐香港監獄日常-身邊就是殺人犯?」
youtube頻道《WHIZOO》拍過一條片叫「恐香港監獄日常-身邊就是殺人犯?」(圖片來源:youtube@WHIZOO)
謝臻麒 正義迴廊 搵嚟曾經入獄的更新人士嚟分享入獄的經歷,當時就有談及到周凱亮
搵嚟曾經入獄的更新人士嚟分享入獄的經歷,當時就有談及到周凱亮(圖片來源:youtube@WHIZOO)

重溫疑周凱亮好友出面指證謝先係兇手

YouTuber「解密工作室」亦有解說過案件,當中有疑是周好友在底下留言指:「學鋼琴與澳洲留學都唔係周凱亮自願接受」、「阿哥在家又成日打細佬 」,其說法為周平反,之後又指證謝臻麒先係兇手:身邊有個人同佢講,不如搵你最憎嘅人走先啦」、「扮蠢扮遲鈍低能…..係人都得!」,不過其真實身份存疑。

謝臻麒 正義迴廊
(圖片來源:YouTube@解密工作室)
謝臻麒 正義迴廊
(圖片來源:YouTube@解密工作室)

雖然多人都想知未有入獄的謝臻麒會否入戲院睇《正義迴廊》,不過討論區就未有人爆料,大家都似乎覺得本人已經隱姓埋名。

謝臻麒 正義迴廊 此場景的超現實處理被網民大讚
此場景的超現實處理被網民大讚(圖片來源:ig@thesparringpartner2022)
謝臻麒 正義迴廊 正義迴廊
(圖片來源:youtube@WHIZOO)正義迴廊

「大角咀逆子弒親案」詳情?

正義迴廊改篇自一宗轟動全港的「大角咀逆子弒親案」,該宗奇案發生於2013年,在當時的確疑點重重,而且一開始只是一宗普通失蹤案,最後兇手…詳情請看;更有更新人士爆事件主角謝臻麒、周凱亮真實近況,形容周凱亮外形斯文,談吐正常,而且講到「屋企人太錫自己」呢啲字句時,周凱亮雖是弒親,但…詳情請看

正義迴廊的4大電影焦點?

正義迴廊》上映一星期由20萬票房直衝500萬,被受熱討,一文分析電影4大焦點!詳情請看;想全面了解電影的內容,何爵天導演親解電影中網民經常熱討的6大迷思,以及拆解3大心思位…詳情請看

關鍵詞
正義迴廊
圖片來源:ig@thesparringpartner2022、youtube@WHIZOO資料或影片來源:youtube@WHIZOO、解密工作室