正義迴廊|專欄作家爆「唐文奇」真身疑現戲院 網民:好得人驚

電影

廣告

2013年發生的「大角咀弒親案」改編成電影《正義迴廊》,於上年10月27日上映,由楊偉倫及麥沛東主演,票房勁破4000萬,上映差唔多半年,現今仍有少量場次可觀賞。最近一名專欄作家於facebook大爆疑似唐文奇原型人物現身?!
正義迴廊
(圖片來源:《正義迴廊》)

唐文奇原型人物疑似現身謝票場

專欄作家郭靖言日前喺facebook分享自己對謝票的睇法,講述不同電影謝票情況如《人間喜劇》、《飯戲攻心》、《明日戰記》同《正義迴廊》等。而已郭靖言講到最難忘就係《正義迴廊》謝票,就係「江湖傳聞」麥沛東所演的「唐文奇」原型人物謝臻麒似乎真係現身喺戲院,睇咗《正義迴廊》,而當時佢仲要企起身拍手,大讚「你做得好似!」,令到戲院的所有觀眾都安靜了。對於此事,相信唔少睇完《正義迴廊》的觀眾都會忽發奇想到底原型人物謝臻麒會唔會睇,又或者睇完會有咩感受等。

正義迴廊 郭靖言講到最難忘就係《正義迴廊》謝票,就係「江湖傳聞」麥沛東所演的「唐文奇」原型人物謝臻麒似乎真係現身喺戲院
郭靖言講到最難忘就係《正義迴廊》謝票,就係「江湖傳聞」麥沛東所演的「唐文奇」原型人物謝臻麒似乎真係現身喺戲院(圖片來源:ig@kwokchingspeech)
正義迴廊 唐文奇影射「逆子弒親案」第二被告,角色原型為謝臻麒
唐文奇影射「逆子弒親案」第二被告,角色原型為謝臻麒(圖片來源:ig@thesparringpartner2022)

網民感心寒:拍手即係表示?

郭靖言文章一出即引起網民熱討,唔少網民都表示好心寒,好驚「大癲!麥沛東應該勁驚」「下,那麼勁, 全場真的安靜」「但係套戲明顯暗示佢有份,而佢竟然起身拍手…….咁即係代表……」「想睇真人講屈我啦屈我啦」亦有網民認為唔驚,應該要合照留念「有乜好驚?應該搵到影合照」

「大角咀逆子弒親案」詳情?

正義迴廊改篇自一宗轟動全港的「大角咀逆子弒親案」,該宗奇案發生於2013年,在當時的確疑點重重,而且一開始只是一宗普通失蹤案,最後兇手…詳情請看;更有更新人士爆事件主角謝臻麒、周凱亮真實近況,形容周凱亮外形斯文,談吐正常,而且講到「屋企人太錫自己」呢啲字句時,周凱亮雖是弒親,但…詳情請看

正義迴廊的4大電影焦點?

正義迴廊》上映一星期由20萬票房直衝500萬,被受熱討,一文分析電影4大焦點!詳情請看;想全面了解電影的內容,何爵天導演親解電影中網民經常熱討的6大迷思,以及拆解3大心思位…詳情請看

圖片來源:ig@kwokchingspeech、ig@thesparringpartner2022