教廷第一驅魔人︳神父曾爆過3大驚世言論:哈利波特同瑜伽都同惡魔有關?

電影

廣告

4月20日上映的電影《教廷第一驅魔人》(THE POPE’S EXORCIST),由金像影帝羅素高爾(Russell Crowe)演出加比艾爾阿摩特神父(Father Gabriele Amorth)。《教廷第一驅魔人》係改編自真人真事,而呢位神父係被譽為驅魔界的元老,亦是梵蒂岡的「首席驅魔人」,由教宗直接委任。阿摩特神父寫過唔少書同發表過唔少言論,其中一本《An Exorcist Tells His Story》竟然講過驚爆3大言論!
教廷第一驅魔人 電影海報
電影海報(圖片來源:《教廷第一驅魔人》)

教廷第一驅魔人︳希特拉同史太林都被惡魔附身!

阿摩特神父指出惡魔唔單止可以附身於一個人,仲可以附身喺一群人,所以佢表示「我相信納粹都係被附身了」,認為從納粹的行為同行動,犯下的錯都可以睇得出。根據最梵蒂岡的秘密文件中顯示,有神父曾經幫希特拉做「遠距離驅魔儀式」,不過無咩效果。

教廷第一驅魔人
(圖片來源:《教廷第一驅魔人》劇照)
教廷第一驅魔人
(圖片來源:Father Amorth書本封面)

教廷第一驅魔人︳神父:《哈利波特》同瑜伽係撒旦的工具

阿摩特神父曾公開反《哈利波特》系列的書籍,認為作者J.K.羅琳係鼓吹青少年相信黑魔法同埋巫術。阿摩特神父指魔鬼會以一種狡猾、隱蔽的方式行事,用呢啲睇落好似無傷大雅力量、魔法咒語和詛咒為幌子,令青少年相信。另外,阿摩特神父又表示深受港女喜愛的瑜伽、冥想都係「惡魔的傑作」、「撒旦的工具」,令人墮落喺「身體的崇拜」。

教廷第一驅魔人
(圖片來源:《教廷第一驅魔人》)
教廷第一驅魔人
(圖片來源:《哈利波特》)

圖片來源:《教廷第一驅魔人》,《哈利波特》,Father Amorth書本封面