網民怒斥:「點解套套美劇電影都要政治正確?」榜首Marvel?!

電影

廣告

近年不少西方電影或是劇集,都總會被投訴有太過「政治正確」的問題,而影響電影或故事質素,特別係Marvel的電影,選角!近日就有網民於討論區發起一個叫「我真係好x憎而家啲劇係唔係都『政治正確』」討論,引起不少網民的熱議,一文睇吓有咩電影或劇集成功入圍!

Marvel系列電影黑人的定位過份正確

Marvel在選角上似乎「自我審查」太過嚴重,落力在主角上盡量符合到「黑人、女人、少數族裔」等等的Keywords,務求符合到社會的「要求」,網民指出例如黑人的定位一定要英勇殺敵,之後慘死,再唔係就搞爛GAG,形象樂觀有趣,之後再慘死,總之就唔可以擔任奸角。正正由此,令到故事失去了漫畫中的味道,亦令到Marvel不時都被外界鬧爆。經常被指政治正確的電影如《黑豹》、《Marvel隊長》、《永恆族》等。

政治正確
(圖片來源:《永恆族》截圖)

Netflix《生化危機》金髮美女被換走

早前上架Netflix的《生化危機》(Resident Evil)真人版劣評如潮,無論係選角定係劇情方面都被指政治正確。有追開電影《生化危機》的粉絲們,一向都係睇開由美國金髮美女Milla Jovovich飾演,結果Netflix的《生化危機》又換上黑人女主角,令粉絲大呻「我睇生化危機就係要睇金毛白肉碧眼麗人大殺四方,唔係要睇幾隻黑猩猩跑嚟跑去呀」又劇情方面,被指無視基本物理常識和邏輯,不斷講述同性戀、黑人歧視、素食主義、動物權益、邪教、基因改造等問題,無晒《生化危機》本身應有的劇情。

政治正確
(圖片來源:Netflix《生化危機》截圖)
政治正確
(圖片來源:《生化危機》電影海報)

Netflix 獵魔士(The Witcher)令人出晒戲

獵魔士《The Witcher》由美國、波蘭合拍的劇集,改編小說、遊戲。同樣由選角至劇情都係被評為「政治正確滿分」,唔少粉絲大呻,睇完後「完完全全毀我對呢隻GAME嘅三觀」「真係頂唔順每個鏡頭都要有黑人」「小說設定明明係東歐,整個大街都係黑人,睇到好出戲」「我睇巫師就係要睇黑髮性感美女,唔係要睇啡肉咖哩婆呀」

政治正確
(圖片來源:《the witcher》截圖)

迪士尼真人版《小魚仙》選角被狂鬧

迪士尼真人版電影《小魚仙》(The Little Mermaid)真係不得不提,女主角的選角惹起極大的爭議。原著的《小魚仙》卡通相信都成為唔少人的童年回億,主角Ariel係一位白皮膚,紅髮美女。而真人版電影《小魚仙》竟揀咗一位美國黑人組合ChioexHalle的成員halle bailey,令網民大呻「童年崩壞」「我睇小魚仙係要睇上半身剩係用兩塊貝殼當奶罩既紅毛靚女,唔係叫你真係搵條魚嚟做主角呀」

政治正確
(圖片來源:《小魚仙》卡通截圖)
政治正確
(圖片來源:ig@hallebailey)

《光年正傳》夾硬加插同性戀情節

《光年正傳》電影中,有一名女太空人Alisha與另一名女性結婚,出現同性接吻畫面,因此仲通過唔到好多中東國家的電影審查。雖然現時同性戀戀愛普及化,不過唔少網民都覺得太夾硬加呢種情節落去,有破壞童年的感覺,認為睇開Toy Story唔應該出現呢啲情節,好似硬要人接受將佢哋的價值觀「disney咩x都要人地接受佢個套價值觀」「垃圾美國佬仲以為係幾十年前,想靠國力向全世界推自己啲垃圾文化」「彼思一向口啤咁好拍比細路仔睇,做x臭自己個朵…」「同性無問題,唔好刻意乜都配力架係可以」「今次真係多咗」

政治正確 《光年正傳》
(圖片來源:《光年正傳》電影海報)
政治正確 《光年正傳》
(圖片來源:《光年正傳》電影截圖)
政治正確 網民於討論區發起的討論
網民於討論區發起的討論(圖片來源:lihkg討論區截圖)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:lihkg討論區截圖, 《光年正傳》電影截圖, ig@hallebailey, 小魚仙》卡通截圖, 《the witcher》截圖, 《生化危機》截圖