《奇異博士》最佳配角Wong 戲內好搶戲 原來係香港人?

電影

廣告

有睇《奇異博士》以及《復仇者聯盟》的Fans都會知道,配角之一的「Wong」在戲內勁搶戲,每次嘴賤寸Dr.Strange的畫面都相當過癮,而且兩人的化學作用都十分引人入勝。

《奇異博士》最佳配角Wong 戲內好搶戲 原來係香港人?

《奇異博士》中的得力左右手Wong,在第一集中就與Dr.Strange並肩作戰,討喜的形象令到他在《復仇者聯盟》中亦有登場機會成。在「彈指事件」後,Dr.Strange消失的5年間,Wong成為了至尊魔法師,並守護住Kamar-Taj。不過經歷了一連串事件後,Wong都由當初「薯頭」造型變到現時咁型仔。

Wong
(圖片來源:《奇異博士》劇照)

《奇異博士》

Wong首次於2016年的《奇異博士》中登場,以「TheMaster of the Mystic Arts」出場,並是「圖書管理員」,守護在Kamar-Taj中具價值以及神級的書藉。看似路人角色,不料因為主演Benedict Wong的傾力演出,大受Fans追棒。

Wong
(圖片來源:《奇異博士》劇照)
Wong
(圖片來源:《奇異博士》劇照)

《復仇者聯盟:無限之戰》

隨著MCU的發展,Wong亦成為Dr.Strange身邊的左右手。在《復仇者聯盟:無限之戰》登場,並與Avengers們一同抗衡Thanos軍團。此時的Wong已經開始有些少型,睇嚟Marvel開始重視佢。

Wong
(圖片來源:《復仇者聯盟:無限之戰》劇照)

《復仇者聯盟:終局之戰》

悲傷感拉到最高的「End game」之後,初代Avengers終於迎來與Thanos最終一戰,而此時Wong亦在「Avengers!Assemble」之時帶同魔法學徒趕到現場。Dr.Strange見人唔夠多仲寸了Wong一句:「Is that everyone?」,Wong就回指:「What?You want it more?」,兩人互動相當過癮。

Wong
(圖片來源:《復仇者聯盟:終局之戰》劇照)

《尚氣與十環幫傳奇》

作為驚喜登場的Wong,在《尚氣》最後幫助主角去分析「十環」到底是什麼。最搞笑係當Wong叫尚氣同Katy回家休息時,兩人竟帶同Wong一同去唱K。

Wong
(圖片來源:《尚氣與十環幫傳奇》劇照)

《蜘蛛俠:不戰無歸》

Peter Parker除了與Tony Stark的羈絆好好睇之外,之後與Dr.Strange之間的化學作用同樣好睇。第三集《蜘蛛俠》中就講述了Peter Parker尋求Dr.Strange的幫助,而Wong在電影中其實就阻止Dr.Strange去幫助Peter Parker洗走世人記得他是蜘蛛俠的記憶,最後就講完一句:「Just leave me out of this」就離開回到Kamar-Taj。

Wong
(圖片來源:《蜘蛛俠:不戰無歸》劇照)
Wong
(圖片來源:《蜘蛛俠:不戰無歸》劇照)

《奇異博士2:失控多元宇宙》

今集《奇異博士2》中,Wong以至尊魔法師的形象登場,比起第一集《奇異博士》型好多,而且仲瘦咗唔少!今集演技略嫌浮誇,戲份都比起第一集來得多。雖然都係唔夠紅女巫打,不過筆者一路睇都一路希望佢唔好犧牲,畢竟在Kamar-Taj那一幕被慘重地攻擊。

Wong
(圖片來源:《奇異博士2》劇照)
Wong
(圖片來源:《奇異博士2》劇照)

父母都係香港人

戲外的Benedict Wong於英國大曼徹斯特長大,父母都是香港人,並移居當地生活。細細個就接觸外國文化的Benedict Wong當然有著一口流利的英文,更保留了「Wong」的姓氏!今次《奇異博士2》中仲講了一句「大家咁話」,相當過癮。

Wong
(圖片來源:IG@wongrel)

圖片來源:劇照,IG@wongrel