天龍八部之喬峰傳|甄子丹專訪 介紹4大必看位:有Marvel元素?

電影

廣告

由無限自在文化傳媒出品,甄子丹監製、執導主演《天龍八部之喬峰傳》將於1月19日上映!今次單喺海外發行成績已超越《葉問4》,令人非常期待。到底甄子丹執導又會為我哋帶嚟同以往有幾唔同的《天龍八部》?今次新Monday的甄子丹(丹爺)專訪介紹必睇4大原因!
天龍八部之喬峰傳
(圖片來源:《天龍八部之喬峰傳》)

必看位1. 不一樣的金庸電影 加入Marvel元素

金庸的《天龍八部》其實已經有好多版本,無論係電影定係電視劇集,訪問中丹爺就表示唔想《天龍八部之喬峰傳》變成一套翻拍的電影,就決定加入一啲新元素,無論係動作的設計,定係劇情,會將喬峰嗰種俠義、英雄豪傑的精神放大。認為Marvel電影之所以受市場歡迎,因為電影中將「英雄」呢個概念做得好,觀眾能投入當中。古裝武俠片其實係帶有強烈的英雄主義在內。所以觀眾睇的時候都會感受到淡淡Marvel元素,尾段同樣有彩蛋!

天龍八部之喬峰傳
(圖片來源:《天龍八部之喬峰傳》)

必看位2. 動作片成為世界的共通語言

丹爺仲表示佢想拍一套就算未睇過《天龍八部》的人都會睇得明的作品,就連外國人都會睇得明,所以佢放咗好多心思係設計武打動作上,因為佢認為呢啲武打動作正正就係通往世的共同語言,就算唔識中文、唔識金庸的人都會睇得明,亦因如此佢一改以往古裝勁多慢鏡頭、過份虛幻的作風,將古裝武打動作都同樣打得好實在,再配合cg的效果,今次的《天龍八部之喬峰傳》相信又係另一個癲峰之作!

天龍八部之喬峰傳 丹爺大爆當時為咗令人設更完整,就算拍到幾夜都要堅持做好佢
丹爺大爆當時為咗令人設更完整,就算拍到幾夜都要堅持做好佢(圖片來源:《天龍八部之喬峰傳》)

必看位3. 諷刺現代社會問題

今次觀眾除咗可以欣賞打鬥動作的設計之外,丹爺仲想透過電影帶出一啲想法俾大家。丹爺表示當時佢睇呢本小說時覺得有一個位好有趣。主角喬峰因為一啲江湖傳言被屈,所有人都因為江湖講嘅嘢就信到十足十,完全唔去考究真假。丹爺指套返嚟現時社會,竟如此相似,2023年的社會,網絡上充斥不同的謠言,諷刺現今社會人們看待真相的睇法。

天龍八部之喬峰傳
(圖片來源:《天龍八部之喬峰傳》)

必看位4. 用心做電影創作 堅持做好的作品

雖然大家都知丹爺係一位出色的武打動作演員,但丹爺都非常喜愛電影創作,喺19已經開始幕後的創作,仲大爆自己好鍾意剪片、度橋,而且今次喺《天龍八部之喬峰傳》無論係動作設計定係每一個場口的考慮都非常仔細,丹爺堅持想觀眾唔會睇睇吓覺悶要去廁所,同埋每個打鬥場面都真係放盡去打!

天龍八部之喬峰傳
(圖片來源:《天龍八部之喬峰傳》)

圖片來源:《天龍八部之喬峰傳》