金像獎2024︳金像奬提名名單公布!梁朝偉林保怡黃子華爭影帝

電影

廣告

今年四月,國際華語影壇最矚目的年度盛事——《第42屆香港電影金像獎》頒獎典禮即將於4月14日隆重開幕。香港電影金像奬協會於2月6日下午二時三十分在香港文化中心地下大堂召開記者招待會,屆時將揭曉角逐本年度19個獎項的入圍名單,一齊睇提名名單。
金像獎2024 提名名單
(圖片來源:fb@香港電影金像獎 Hong Kong Film Awards)

《白日之下》勇奪16項提名

《白日之下》勇奪16項提名,成為最多提名電影,第二《年少日記》、《金手指》同樣獲12項提名,第三《命案》、《毒舌大狀》獲10項提名。

金像獎2024 提名名單 白日之下金句 白日之下 康橋之家
(圖片來源:《白日之下》宣傳海報)

《第42屆香港電影金像獎》提名名單:

新晉導演:

吳煒倫《毒舌大狀》
簡君晉《白日之下》
卓亦謙《年少日記》
李子俊《第八個嫌疑人》
祝紫嫣《但願人長久》

最佳導演:

莊文強《金手指》

鄭保瑞《命案》

卓亦謙《年少日記》

簡君晉《白日之下》

吳煒倫《毒舌大狀》

最佳電影:

《毒舌大狀》

《白日之下》

《命案》

《金手指》

《年少日記》

最佳男主角:

梁朝偉《金手指》

董成鵬《第八個嫌疑人》

林保怡《白日之下》

盧鎮業《年少日記》

黃子華《毒舌大狀》

最佳女主角:

鍾雪瑩《填詞L》

謝安琪《4拍4家族》

衛詩雅《不日成婚2》

余香凝《白日之下》

王丹妮《毒舌大狀》

最佳男配角:

姜大衛《白日之下》

黃梓樂《年少日記》

李尚正《死屍死時四十四》

吳慷仁《但願人長久》

謝君豪《毒舌大狀》

最佳女配角:

金燕玲《不日成婚2》

梁雍婷《白日之下》

韋羅莎《年少日記》

楊偲泳《毒舌大狀》

廖子妤《毒舌大狀》

最佳新演員:

吳冰《1人婚禮》

陳諾霆《4拍4家族》

許月湘《白日之下》

何珀廉《年少日記》

謝咏欣《但願人長久》

一齊睇埋得獎感言:

《金手指》

最佳導演莊文強:

「多謝金像奬,多謝金像選民,多謝金手指台前幕後,多謝英皇電影,多謝楊受成博士,多謝!!」

最佳男主角梁朝偉:

「好開心可以入圍今年香港電影金像獎嘅男主角提名,多謝所有投我票嘅人,亦都祝賀所有入圍嘅同業!」

《不日成婚2》

最佳女主角衛詩雅:

「實在沒想過,真的很驚喜,感激所有喜歡《不日成婚2》而投票給我的業界評審。感謝這部戲台前幕後每一個工作人員、演員對手們、宣傳發行團隊,尤其是導演陳茂賢!是因為有他們,電影才會成功接觸到觀眾,讓大家看到我的努力。最重要多謝公司對我15年來的栽培,我一定會繼續努力!」

最佳女配角金燕玲:

「我今次好開心的原因是,《不日成婚2》的片種與角色,與我以往所提名的每部戲都不一樣,這是最特別的地方,不一定要(角色)好沉重、喊苦喊忽才可以獲得提名!」

《毒舌大狀》

最佳男主角-黃子華:

「好開心,多謝大家支持!」

最佳導演、新晉導演-吳煒倫導演:

「所有演員獎都入晒,我好開心」

最佳女主角- 王丹妮:

「剛剛收到消息,喺今屆金像獎獲得最佳女主角嘅提名,我自己冇估到,覺得好驚喜。今年有好多好出色嘅電影同角色,自己好榮幸可以同咁多位出色嘅人一齊獲得提名,我好感恩。一定要多謝安樂電影,多謝江老闆,多謝監製Ivy,同埋導演Jack,好多謝佢畀呢個機會我,去演呢個咁有挑戰性嘅角色,好多謝拍攝團隊嘅每一位,我好感恩可以同團隊裡面嘅每一位一齊共事。《毒舌大狀》能夠有咁好嘅成績好多謝每一位入戲院支持嘅觀眾。毒舌嘅每一位都好努力,能夠拎到咁多個提名,我好希望導演、子華,Fish,Renci,君豪哥都可以攞到獎,另外亦都好期待可以同《毒舌大狀》嘅團隊一齊行紅地毯,去感受今次嘅盛事。宜家嘅我正身處多明尼加共和國,雖然好遠,但都感受到大家滿滿嘅愛同支持,毒舌係我第二部電影,大家見證住我嘅成長。所以好多謝大家,我會繼續努力。」

最佳男配角- 謝君豪:

「好開心!多謝所有投票畀「金遠山」的電影人,《毒舌大狀》喺舊年年初上映時得到很好的成績,之前亦剛剛亦憑呢個角色拿到新時代國際電影節最佳男配角,多謝大家支持!好開心,另一方面好刺激,因為今年男配角提名高手如雲,能夠有份提名,與有榮焉。多謝導演吳煒倫寫左一個咁好嘅劇本,同埋俾一個咁好嘅機會我去演繹呢個角色,今次《毒舌大狀》獲得10項提名!
真係好開心!我會繼續努力,多謝!」

最佳女配角-楊偲泳:

「感恩!希望大家可以一齊上台,我真係好愛好愛毒舌呢個family!!」

最佳女配角-廖子妤:

「呢部戲真係對我嚟講,係其中我演藝事業一個幾重要里程碑,《毒舌大狀》除咗喺票房上得到好好成績,同埋而家喺金像獎,又獲得咁多項提名,真係好開心,我哋團隊當時拍攝時候合作氣氛都係好開心,每日大家返去啊就係講個劇情,點樣去做得好啲,點樣去完成個角色,大家相處又非常之開心,我覺得首先我真係要多謝江志強老闆,因為佢已經畀咗好幾次機會我,好幾次都係好好嘅角色,上次我憑《梅艷芳》攞獎啦,今次《毒舌》啦,好多謝安樂電影,好多謝導演Jack吳煒倫,因為佢可以有提名,我真係非常開心,因為同導演合作得好愉快,我喺導演身上係得到好多力量,同埋要多謝我啲對手,我真係好開心子華可以有個影帝嘅提名,跟住my friend我好姊妹王丹妮,同埋Renci,合作都真係非常之開心,我好期待我哋一齊著得靚靚,一齊去行紅地氈,一齊去享受金像獎嗰一日。」

《白日之下》

最佳女主角-余香凝:

「好開心《白日之下》有這麼多提名,其實拍完無耐已經對大家好有信心,希望可以明年金像獎一班人浩浩蕩蕩地行紅地氈,而這個畫面真係即將會發生。John哥、簡君晋導演、梁雍婷同埋美術設計、服裝造型、配樂朱芸編等等,最開心是剛加入公司的小師妹許月湘都有份提名最佳新演員,她在戲中都是我的小師妹,我對她好惡、成日鬧佢,但當佢成為我同門小師妹時,我當然會對她好好,我好喜歡這位妹妹。我自己就不敢諗獎項,但真係希望團隊其他人獲獎並且有多點肯定,因為大家都好努力去拍呢部戲,是部好有心嘅戲,期待4月14日的。最多謝古老闆當初肯開呢部戲,然後多謝爾生、楊經理(聯合監製)、多謝Benny(李松華)投資、多謝各位堅持、有眼光,相信導演、編劇能夠將呢個故事呈現出嚟。」

最佳男主角-林保怡:

「其實喺商場同街市買緊新年用品同餸,公司突然打俾我話獲提名最佳男主角,當然好開心、好興奮,第一次有咁嘅成績,好似上次咁講獲提名都好似已經得獎咁,即刻去街市買隻雞劏雞還神先。」

最佳女配角梁雍婷:

「多謝大家,好開心能夠得到最佳女配角的提名,同時我都超開心,好開心《白日之下》團隊上下能夠有咁好成績,希望觀眾如果未睇《白日之下》快點入戲院支持一套好電影,再次恭喜團隊上下每一個人。」

最佳新演員許月湘:

「好開心、好榮幸可以入圍最佳新演員,多謝大家、多謝導演同編劇俾機會我。《白日之下》係我第一套主演的電影,首套電影已經遇上一個咁好的團隊和角色真係非常榮幸。恭喜《白日之下》入圍金像獎16項提名,多謝大家支持《白日之下》。」

最佳導演、新晉導演簡君晋:

「以平常心對待,有呢個成績都替整個團隊感到高興,一齊努力這麼多年和月,自己都有啲激動,本來以為自己會好放鬆,但去到公布時都相當緊張。尤其是有好兄弟盧煒麟Alan坐喺旁邊,佢有份提名剪接我都好開心。」

《第八個嫌疑人》

新晉導演李子俊:

「《第八個嫌疑人》這部戲能夠上畫已是好開心嘅一件事,多謝業界對《第八個嫌疑人》嘅認同,非常開心能夠再一次提名新導演,更令我開心的是大鵬有提名最佳男主角,好多謝大家對呢部戲嘅支持。」大鵬同時憑《第八個嫌疑人》角逐影帝,而電影亦同時獲提名最佳音響效果。

最佳男主角大鵬:

「金像獎提名最佳男主角的消息,讓我感到非常不真實,它為忙碌的一年畫上的不是句號,而是一個巨大的驚嘆號。 對一個香港影迷來說,每年金像獎的頒獎典禮是我電影記憶裡特別重要的畫面,而今天我自己竟然也有幸走進這個畫面,我非常激動。 香港電影深深影響了我,塑造了我,感謝金像獎讓我夢想成真! 感謝李子俊導演和《第八個嫌疑犯》劇組仝人的信任,並恭喜李子俊導演入圍金像獎最佳新晉導演。」

《死屍死時四十四》

最佳男配角李尚正:

「能夠得到香港電影金像獎最佳男配角提名非常開心,其實而家開緊工,但都要錄音同大家講心情非常興奮,感激廣大嘅觀眾、評審、電影所有工作人員嘅努力,祝大家新春健康、新年快樂。」

《填詞L》

最佳女主角-鍾雪瑩:

「好多謝大會同所有投票嘅人,俾咗呢個心意俾我,非常之多謝佢地。好開心《填詞L》可以以講廣東歌故事嘅姿態,進入呢個電影嘅盛會入面。我會繼續努力,好開心可以第一次做女主角,就入圍金像獎。」

《命案》

最佳導演鄭保瑞:

「好開心,《命案》能有咁多個提名,亦替每一個獲得提名嘅同事高興,希望大家也能夠在金像奬取得好成績!」

1人婚禮》

最佳新演員-吳冰:

「好開心今次可以得到「最佳新演員」提名,特別多謝周冠威導演同《1人婚禮》團隊,多謝佢哋帶咗我入電影嘅大家庭,亦都多謝有份投票畀我嘅人,多謝佢哋嘅肯定同埋信任。多謝《1人婚禮》拍攝團隊對我照顧及愛護有加,令到我拍攝時都非常開心,希望佢哋見到我有提名都同我一樣咁開心。」

「最佳電影原創歌曲」《一個人走走》岑寧兒:

「最佳電影原創歌曲」很驚喜!多謝金像獎的評審。好多謝周冠威導演邀請我參與,給我很大的自由度和信任去做這首電影主題曲,多謝一齊完成這首歌的夥伴們。」

《但願人長久》

最佳男配角-吳慷仁:

「真的超級開心,能夠拍攝香港電影而被提名,是這輩子都不敢想像的事,非常謝謝香港金像獎大會,期待到時候能與香港電影人在典禮好好聊天學習,我很珍惜。」

最佳新演員-謝咏欣:

「好感恩大家給予的肯定,真的非常開心,多謝《但願人長久》所有人員的傾力付出,成就這套電影。我仍然有好多東西要學習,一定會更加努力,請大家繼續支持《但願人長久》!」

《富都青年》

最佳亞洲華語電影-導演王禮霖:

「懂事以來,都不會錯過每一年香港電影金像獎頒獎典禮的觀看。然而,今年特別不一樣,竟然如此靠近金像獎。感謝大會給予《富都青年》的肯定,可以帶著一部馬來西亞電影參加金像獎,感到與有榮焉,謝謝電影帶給我們的美好與相遇。」

圖片來源:《白日之下》宣傳海報、fb@香港電影金像獎 Hong Kong Film Awards