係機會啦飛雲 免費做Tesla Model S周末車主

生活

廣告

如果有名牌車駕駛,誰人會不想?最近有機會了!而且完全零收費,重點更要是Tesla。最近Tesla舉行了「Weekend With Tesla」活動,只要上網登記,便可以在即日起至2017年12月31日的任何一個周末,試駕Model S。最吸引的是完全無拘束,路線任由你計劃,即是去多遠也可。不妨plan定行程,駕著Tesla度過一個愉快的weekend。

text- Easy photo-Tesla

零收費做Tesla Model S周末車主

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!