Fjällräven 狐狸袋 亞洲首旗艦店登陸銅鑼灣 香港獨家3色率先睇 !

生活

廣告

這款四四方方的狐狸袋 ,即係Kånken書包,近年出到街,總有一個在左近,但這款袋在香港,一向都係「寄人籬下」,款式亦唔太齊。其實Kånken只係Fjällräven品牌下的一個背包系列,來自瑞典的Fjällräven,下星期終於有亞洲首間旗艦店現身,並於9月14日登陸銅鑼灣Fashion Walk!香港旗艦店更加獨家發售3種新色的Kånken背包,文青粉絲一定要留意!等我即刻率先揹給大家揀下啦。

資料來源——新假期

香港獨家3色 狐狸袋 限量300個

今次香港旗艦店獨家限量發售3種顏色的Kånken書包,包括檸檬黃、薄荷綠及純白色,每種顏色限量100個,官方講明不會補貨,雖然是特別版,但售價同其他同款一樣。而Size就只有細款,啱晒女仔,就算用來返學,放手提電腦都夠。

特別版3色,香港獨家限量每色100個,售$730,手快有手慢無!

 

純白最容易襯,超啱文青!估計3色中最搶手,不過就要小心容易弄污。
檸檬黃特別得來又唔會太搶眼,亦是一個襯衫好選擇。

薄荷綠比較鮮色搶眼,襯牛仔衫都不錯。

 

除KÅNKEN袋 其他山系袋一樣咁型

Kånken袋可能對男生吸引力不大,Fjällräven其他款式的袋一樣有型有格,不論新款、舊款於旗艦店一次過就有得睇晒!

Re-Kånken / 售價未定

 

(左) High Coast 1 / $550,(右) Räven 28L / $950

(左) Kånken No. 2 / $1,180,(右) Rucksack No. 21 Medium / $1,800 

亞洲首間旗艦店 14/9登陸銅鑼灣

其實呢個瑞典皇室御用品牌Fjällräven除了有背包,還有防風褸、帳幕、睡袋等戶外服裝及裝備,非常專業的。而即將開幕的銅鑼灣旗艦店將會以經典北歐建築風格示人,樓高兩層、佔地320平方米,款式當然全港最齊全,相信山系潮人有排揀、有排行,不過價錢方面就全港統一呢。

旗艦店除了香港人認識的Kånkenn袋,亦有風褸、帳幕等戶外服裝及裝備等。

Fjällräven亞洲品牌中心

地址:銅鑼灣Fashion Walk京士頓街2-4號C舖

開幕時間:14/9,4pm

網址:www.fjallraven.com

 

內容延讀:
台北直擊 Stephen Curry 親授3分球絕技
>>LIKE我們fb<<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!