【追唔切Phone追Phone Case】Disney打耳爆夏日兩大必搶

生活

廣告

而家嘅後生潮人,有錢梗係想成日換新手機,但有時真係「那有錢呀?」於是,換手機case就係最好又最能保持新鮮感嘅方法,所以各牌子同characters都會keep住出新case,咁出得多,就梗係要諗諗新意思,唔係邊會有用家搶買,就算係強如Disney班囝囝囡囡,都唔會「任求其」㗎,好似近期,佢哋就有兩款phone case出,用得就梗,重有埋idea,成功製造話題,夠開心夠夏日feel,得咗!

text – ming

Mickey、Donald半邊面任你mix表情(MANEKKO i Case for iPhone6

看圖識玩,有米奇有唐老鴨,擺近眼前,再加你嘅嘴部表情,gathering影相時或selfie時,就可以充當面具,玩咩表情都得!

後頁睇「金魚缸」phone case睇,好清涼㗎!
內容延讀:

>iPhone控必讀!WWDC 15懶人包–iOS 9(預第三季更新)

>冇得去住 韓迷止癮必入!6大韓國至hit零食

>多嘢玩!【唔係童軍都可以彈】澳洲彈床樂園殺入香港

三眼仔、小白浮浮下「金魚缸」好清涼(Liquid-filled Disney iPhone case for iPhone6

又係看圖識玩啦,搖下搖下,各cutie characters即刻碧波暢游,夏天用真係fit到爆,見到都清涼,唔使我教啦,梗係去沙灘玩時用!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There are 6 comments

Add yours

Comments are closed.