女神坦白講第2彈:7位香港女神親講會令佢哋冧豬嘅行為

生活

廣告

港仔又學嘢啦!上次搵咗6位香港女神講香港女神坦白講系列第1彈:6位女神親講令佢哋嬲嬲豬嘅說話,今次加碼,我哋除咗搵嚟蘇麗珊、香格拉、Vivian Law、美棋bb、Jumbo同Jessica6位香港女神外,重有世界級女神Clara Lee,今次佢哋會親口講男仔做乜講乜先會令佢哋冧冧豬,豎起耳仔聽實啦!

國際最強女神一號:Clara Lee

Clara Lee呢一類陽光女仔,原來揀男友都要佢夠正能量,你有冇呢啲正能量呀?

香港女神二號:蘇麗珊

作為香港「首席」女神嘅蘇麗珊,要冧佢好簡單,原來只係同佢影「好多好多」相就ok!咦!咁我哋班攝影部嘅手足…

香港女神三號:香格拉

瑞士女神香格拉,原來冧佢嘅magic word係﹕「唔使驚!有我喺你身邊。」果然好天真好傻,另外佢居然鍾意人讚佢頭髮好香,咁咪即係要囝囝每日聞下佢個頭?

香港女神四號:VIVIAN LAW

Vivian要嘅係驚喜,呢樣差不多全世界嘅女都要需要嘅!

 

內容延讀:
香港女神坦白講系列第1彈:6位女神親講令佢哋嬲嬲豬嘅說話
女神坦白講第3彈:7位女神親講最接受唔到男仔做啲咩行為

香港女神四號:黃美棋

同香格拉一樣,冧美棋BB都好easy,只要同佢講﹕「我好幸福呀!」咁佢都會覺得好幸褔喎!

觀塘甜品放題 $68任食15款甜品

香港女神六號:JUMBO

42吋長腿女Jumbo話最冧豬係要男仔記得一啲特別日子同佢慶祝…有現今咁科技一啲都唔難吖,mark晒落Google Calendar,再set早幾日remind咪得囉!

香港女神七號:簡淑兒(JESSICA)

Jessica就最冧男仔喺佢唔開心嘅時候聽佢呻下呀,又或者乜都唔做坐喺度陪佢。喂!呢樣真係所有女人都會冧嘅行為,大家記住啦!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!