求神求神誠心禮佛來求靈神 2018林村許願節活動一覽

生活

廣告

求神求神誠心禮佛來求靈神!龍珠入面有神龍可以幫地球人實現願望,其實香港都唔差,有車公、黃大仙同埋許願書幫大家許下願望!當中2018林村許願節每年都有不同表演,小食攤位,仲有別出心裁嘅新春巡遊花車都會喺林村廣場一一展現!同每年一樣,林村許願節係每年嘅壓軸節目,除咗許願樹之外,仲有表演、限定小食攤檔同近距離欣賞花車!

text – Cowboyz 圖片- IG香港許願節facebook

2018林村許願節活動

拋寶牒

話明林村許願節,當然離不開為人所熟悉嘅祈福儀式拋寶牒,其實唔難,只要將願望寫在寶牒上面,然後將寶牒綁上桔子(現在改為膠桔),誠心祈禱後掟上許願樹而成功掛喺樹上面即係代表願望即將成真!

祈福蓮花燈

通常大家見到蓮花燈都係長輩WhatsApp group入面,其實流放蓮花燈亦都係傳統祈福儀式,大埔林村都有許願池放燈,讓願望隨水運轉。

新春花車展覽

大年初一晚新春巡遊花車,一如以往會喺林村許願廣場作公開展覽,如果Miss咗當晚冇睇嘅人可以去林村慢慢欣賞。

攤位小食

根據以往林村許願節攤位經驗,小食絕對唔會令遊客失望!好似大埔漁村秘製的海產如燒金蠔、原條魷魚廣獲好評,所以許完願唔急,掃晒先好走!

交通事項

由於林村一帶道路較為窄,而林村節又非常多人參與,所以每年警方都會在林錦公路實施交通管制,奉勸駕車人士喺呢個繁忙時段最好改搭公共交通工具,否則天黑都入唔到去玩!

日期:2月16號- 3月4號 年初一至年初四及十六﹑十七開放時間為09:00-21:00;其他時間為09:00-19:00
地點:大埔林村鄉公所路林村許願廣場

精選20款網購 拜年必備 玫瑰棗紅時裝 | 新年你最紅!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!