想賣醉以後可以飲可樂 韓國大熱「19禁可樂」!

生活

廣告

韓國好鍾意將已有產品進行改造,再推陳出新,之前由益力多沙冰,今次就有「19禁可樂」酒精可樂!

其實,由上年開始,韓國就開始流行飲微酒精飲品。各酒廠都睇準時機,紛紛推出不同味道的汽泡酒類飲品,非常受年輕一代所喜愛及推崇。

text – Richard photo – 網上圖片

最近,韓國酒商Bohae推出了一款由威士忌及可樂調配而成的新汽泡酒,名為「Sultan of Cola」。味道與可樂非常接近,適合不太愛重酒精味道的人士或女士喝。從11月9日開賣至今,短短幾天便在 SNS 上造成熱議。而由於酒精濃度有5%,多喝仍是會醉,因此被冠以「成人版可樂」之稱。

小飲宜情

小飲宜情,大飲會醉。大家唔好睇少佢味道似可樂就喪飲。始終都有成5%酒精,唔係Jolly Sandy之類,飲到瀨尿都未醉。特別女士要小心保護自己啊!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!