迷你兵攻陷麥當勞 Minions《壞蛋獎門人3》香港都有份!

生活

廣告

Bello~!! 麥當勞 Minions 「迷你兵」再度大規模降臨!隨着《壞蛋獎門人3》於6月底開畫,世界各地的麥記都陸續推出相應宣傳,除了「脆炸迷你兵」小食,隨開心樂園餐(Happy Meal)贈送的玩具也是焦點之一!馬來西亞、泰國等分店踏入6月已經開始換領!6月16日就到香港分店登場,立即看看各款有趣造型。

text-GOtrip photo-McDonald’s sources-GOtrip

麥當勞 Minions比電影更早登場!各地換購日期公布!

曼谷fans報告過Minions公仔搶閘登場,其實東南亞其他分店都可以捕捉到這批迷你兵。

新加坡:6月1日 至 7月5日
馬來西亞:6月1日 至 7月5日
台灣:6月21日起
泰國:6月2日 至 7月6日
香港:6月16日起(詳見下頁介紹!)

1套10款 「監犯裝」迷你兵最搶眼!

可能你會話:「Minions來來去去都是差不多造型啦!」不過今次的Happy Meal玩具迷你兵,是按照《壞蛋獎門人3》的劇情設計,細心留意,與之前推出過的都有不同!

第一週:16/6起

 

 

第二週: 23/06起

第三週:30/06起

第四週:07/07起

第五週:14/07起

6月16日 香港分店登場

香港的分店也推出了預告,迷你兵玩具將於6月16日(星期五)開始有得換!早過電影上畫啊!

泰國限定!「脆炸迷你兵」

泰國McDonald’s 推出全新Minions系列小食,據報1盒有 6 粒,售價 THB29,同期仲有Minions迷你兵玩具!

菲律賓都有!迷你兵芝漢堡

影片教學#01--Banana Launcher Minion

影片教學#02--Rocket Racer Minion

影片教學#03--監犯版 Minion Antics

影片教學#04--Grooving迷你兵

影片教學#05--伸脷玩樂 Playful Minion

影片教學#06--全套10隻,開箱 Full Set介紹!

內容延讀:
懶人必備!13對百搭Slip-on鞋晒冷+素人穿搭示範
>>> LIKE我們fb <<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!