2.5折搶韓國機票 跟着宋仲基去旅行

生活

廣告

暑假又是去遊行旺季,機票太多比淡季貴少少,而且會少了平價機票,不過,飛雲,機會嚟啦!剛剛找了宋仲基做代言人的濟州航空,連續6年參加香港國際旅遊展,為了慶祝,推出2.5折韓國機票,出發日期更是暑假(6月16日至9月30日),搶飛由明早(6月16日),早上9:00開始,今晚校定鬧鐘搶平價 韓國機票!首100名訂飛,重有宋仲基禮盒送喎!

text-譚大偉(ig:taiwaitam

濟州航空香港分站誠意獻上旺季最低2.5折票價!暑假7、8月平飛所剩無幾,手快有、手慢就無架啦!

‧開售日期:2016 年 6 月 16 日早上 9 時正起至 6 月 25 日下午 4 時止(香港時間)
‧出發日期:2016 年 6 月 16 日至 9 月 30 日
‧訂票方式:濟州航空官方網站、手機網站或 濟州航空手機app
‧單程票價:HKD650 起*

*此票價包括來回各15KG行李。付款前請點選「機票價格規定」仔細查閱,最終行李豁免額以個別旅客預訂機票規定為準。

首 100 名於是次促銷活動日期內,訂購 6 月至 9 月出遊韓國來回機票之旅客,可享限量版宋仲基禮盒。

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!