鐵甲奇俠17年1月登陸迪士尼 帶你飛越全港最高STARK Tower

生活

廣告

香港真的需要Iron Man來打救?我想不會比現在差吧!

Iron Man飛到香港,更建設比ICC還要高的STARK Tower,你想跟Iron Man打倒惡勢力及在香港上空穿梭的話,17年1月便要到香港迪士尼樂園走轉。

迪士尼樂園首次以Marvel主題推出的主題遊樂設施,更在香港迪士尼樂園打響頭炮,以超級英雄Iron Man為主角打造鐵甲奇俠飛行之旅,帶大家投入多元感官的動感飛行體驗。

text-mandyman (ig:mmanhaha) photo-史提芬(ig:stevenhinn)、香港迪士尼樂園

17年1月11日鐵甲奇俠飛到迪士尼

超型STARK Tower高過旁邊ICC。當然這只是遊戲內的畫面。

雖然未玩得,但Iron Man已經率先飛到香港迪士尼,更與型仔郭富城齊齊現身現。(小編更想看Eric Kwok跟Iron Man同場的畫面!)

樂園內也有STARK專賣店,不知會有那些高科技產品發售呢?

鐵甲奇俠飛行之旅

開幕日期︰2017年1月11日

地點︰香港迪士尼樂園

詳情︰香港迪士尼樂園網頁

內容延讀︰

旅行前必去觀塘滑雪場 速學滑雪技巧

>>> LIKE我們fb <<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!