【新蚊熱話】表面問候內裏挑機? 10句拜年最怕聽到嘅說話

生活

廣告

轉眼又到拜年時,單身的你是否感到既興奮又無奈呢?興奮當然是有利是逗,而無奈則是因為又會見到班1年才見1次的親戚,又會再次被問到「幾時到你乜乜乜」和「你有冇物物物」,看似真切問候,內藏可能是黑心挑機。不用怕!我們搜集了拜年時10句最怕、亦最常聽到的「問候說話」,再教你如何有禮貌又不失幽默地回應。如果是你,又會如何回應?
撰文:專題組|圖片來源:YouTube截圖、Pinterest|編輯:異種火星人

1.你幾時拍拖呀?

回應(笑笑口):如果我知道幾時拍拖,我就唔使1個人啦!/等我打俾月老問問先/有冇靚女介紹?/啲港女又點會吼我呢啲package?

 

2.(如果你有拍拖)你幾時結婚呀?

回應:咁你會俾幾多人情先?/ 唔知呀,可能要等到2046/ 冇錢呀,真係要擺酒可能要去麥當勞擺…

 

3.成3X歲人都重逗利是?

回應(又係笑笑口):咩呀!有100歲命都照逗呀!

 

4.(結咗婚嘅)幾時生番個嚟玩下?

回應:係咪你幫我揍同養先?

5.你好似肥 / 瘦咗喎!

回應:今朝啱啱磅過,冇肥過亦冇瘦過,是你近視深了吧?

6.你做緊邊行呀?

回應:同上年、上上年、上上上年答你都一樣,都係「嗰行」囉!

 

7.你有冇睇《愛.回家》?

回應:部電視壞咗幾年冇時間去整…

8.我個仔好叻呀,早排佢先考第1,你讀書讀成點呀?

回應:哦。(然後當沒事發生轉向另一位親戚/朋友吹水)

 

9.我近排先換咗架Tesla,快過之前架Audi幾多呀,0至100乜乜乜……

回應:我平時坐Alexander Dennis(即巴士),都要幾百萬嘅!

10.而家啲後生仔真係唔似樣,有書唔讀,走去罷課……

回應:讀書係要明辨是非,我罷課就因為我明辨是非,你又明唔明呀?


兔年十二生肖在2023感情、財運、事業、健康方面運程如何?

想知道兔年最新生肖運程,可參考蘇民峰兔年運程麥玲玲兔年運程;今年有犯太歲的生肖包括兔、雞、馬、鼠、龍…即看犯太歲2023;至於拜太歲、攝太歲時機及事前準備可看拜太歲2023

農曆新年有甚麼習俗及禁忌?

年初一到十五都有傳統習俗及禁忌要遵守,否則會全年倒霉!即看新年習俗禁忌;新年少不了要逗利是、換新鈔,即看換新鈔2023;想知道開工吉日及新年辦公室宜忌,可看開工吉日2023。想去行個大運轉轉心情,不妨逛逛闊別三年的年宵花市!即睇年宵花市2023;拜年想說出與別不同的祝福語及賀詞,求個好意頭,可看新年賀詞