買返酒店開P 首爾必試 19禁可樂 !

生活

廣告

韓國人鍾意飲酒就係人都知,問過韓妹朋友如何訓練酒量,除了由細飲到大,亦因為韓國酒款超級多,又有不同易入口的口味,所以即使怕苦澀的女仔都有大把選擇,每日晚餐都乾杯飲勝自然養成好酒量!再問問近期大熱酒款,個個都推介「 19禁可樂 」,發現弘大區幾間7-Eleven已賣晒要等入貨,最後在新沙區終於搵到!付款後即試,入口微甜,酒味唔算重,反而有一點威士忌的味道,加上似可樂又有碳酸,所以非常易入口,難怪會成為韓仔韓妹近期開P必備!不過睇成分時發現酒精濃度有5%,跟一般啤酒差唔多,飲幾罐絕對會醉,所以易醉人士記得要量力而為啊!

來源-新假期

必試1| 19禁可樂!Sultan of Cola酒

售價:₩2,000/HK$13

必試推介:★★★★★

味道跟可樂有7成相似,但千祈唔好睇少佢味道易入口就喪飲,因為精濃度有5%,飲幾罐一定會醉呢!

必試2| 蕉味濃!香蕉氣泡酒

售價:₩1,700/HK$11

必試推介:★★★★

好多人去首爾一定飲香蕉奶,原來亦有新出香蕉氣泡酒!入口有濃濃香蕉味,而且酒味唔會太重,所以非常易入口,女仔一定會鍾意!

必試3|韓國限定!Hoegaarden柚子味啤酒

售價:₩2,500/HK$16

必試推介:★★★★

這款柚子味啤酒的酒味強勁,但柚子香令啤酒入口時帶清新感!期間限定發售3個月,賣完即止,所以想試的朋友仔記得要快手!

必試4|宋仲基愛飲!Hite芒果啤酒

售價:₩2,500/HK$16

必試推介:★★★

酒精濃度只有2.5%,比普遍水果酒的濃度更低,芒果味濃郁甜味又重,唔小心飲多再杯都唔怕會醉!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!