西門町街頭小食殺入旺中 熱辣煙韌 燒麻糬 |旺角食乜好|

生活

廣告

之前旺角中心化身小葵廣,立即重新帶旺人流。近日又有1間台式飲品店進駐,更新增當地的地道小食 燒麻糬,熱辣又煙韌,價錢更 $20 有找!

資料來源:新假期

熱辣煙韌 燒麻糬 旺中有得食

旺中自開設小食街後,晚晚都爆場,近日又有新力軍進駐。這間來自台灣的連鎖店,專賣多款抹茶飲品,之前於荃灣開店大受歡迎,今次旺中開分店,更增設台灣特色小食 燒麻糬 ,取自西門町著名的松廣炭烤麻糬總店,從台灣空運到港,當地不少食店都會向其取貨。麻糬有原味和抹茶2款,更可加上芝麻、黑糖、煉奶或芝士等多種配料。雖然少了炭火香,但咬下香口熱辣辣,煙韌小甜,難怪客人都願意久等!

芝士$14/ 芝士抹茶$15

鋪上水牛芝士烤至半溶,再加上芝士醬,鹹香惹味,可輕易拉絲。

麻糬全部即叫即燒,其間店員會不斷以鏟按壓,令其更鬆軟,製作需時約10分鐘。

花生抹茶 $15

抹茶麻糬燒得外脆內軟,再灑上黑糖和花生,香口惹味,小甜帶微甘。

另有朱古力醬、抹茶醬、芝麻醬等多款口味,都是 $11 起。

籠町茶番
地址:旺角中心2樓SA25A號舖 (顯示地圖)
營業時間:星期一至五 1-10pm, 星期六日及公眾假期 1-11pm
電話:從缺
人均消費:$20

荃灣店地址:青山公路荃灣段219號富華中心1樓3C號舖
內容延讀:
米芝蓮$50平食攻略 6大街頭小食抵食又高質
>>> LIKE我們fb <<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!