【編輯部變鬼】萬聖節自拍apps,瞬間變臉!

生活

廣告

萬聖節去邊到玩?有人選擇扮鬼扮馬出街玩,但迫爆人化住個妝出街其實都幾辛苦。這個年代其實駛乜化妝,一個app攪掂!萬聖節期間美妝apps有期間限定可愛鬼妝、更有喪屍、小丑妝apps,在家自拍玩又有相post呃like!連落妝都時間也省下!小編們親身試玩,笑到「癲」!萬聖節自拍apps又一免費娛樂!

text – Winki Kiki photo – App Store

【編輯部變鬼】萬聖節自拍app,瞬間變臉!

1.YouCam Fun

萬聖節自拍app記者試玩!

萬聖節加入吸血彊屍、巫婆等,選擇不算多,顏色光鮮較濃!最特別是吸血彊屍的彊屍牙!好正呀!

2.Snow最潮

萬聖節自拍app記者試玩!

Snow一向最受歡迎,早前狂玩換面笑到喊!趁Halloween當然有新主題!平時可愛兔仔、bear bear變血腥版!還有灰tone 精靈、頭中刀、斧頭

等,玩恐怖卻不失cutie味!

3.慎入!Fear Yourself 驚嚇度10度級!

萬聖節自拍app記者試玩!

驚嚇度10度!特技化妝效果!唔駛辛苦就有這個效果!超勁!重口味人仕必玩!

4.小丑出沒MRRMRR

 

萬聖節自拍app記者試玩!

外國近來勁多人扮小丑出街嚇人,就趁熱鬧玩玩!雖然只detect到一張臉,但合照也好玩!可惜只係得1-2個樣值得玩!

5.美肌靚玩美妝相機

萬聖節自拍app記者試玩!

其實扮鬼又不是一定要恐怖的,貪靚女生必玩美妝相機,平時不用化妝可變靚靚!一向多主題色調下戴,今次萬聖節主題,美妝做靚鬼!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!