新年買新眼鏡!眼鏡開倉$500入手Ray Ban 29款激減名牌眼鏡推介

生活

廣告

新年會買新衣服穿著新衣到親友家拜年,這寓意著好兆頭。不知道你鼻樑上的眼鏡陪伴了你多少年呢,又有沒有想換眼鏡的想法?由即日起至3月31日,太子眼鏡88店進行眼鏡開倉大減價,各款名牌包括Ray Ban、Prada、Gucci等眼鏡及太陽眼鏡款式低至2折發售。普遍比原價平千幾元,送份新年禮物給自己都開心啦!立即看看有甚麼精選眼鏡。

text- Homan Photo- Jacy

眼鏡開倉!29款眼鏡及太陽眼鏡推介

$800眼鏡系列

$500眼鏡系列

$400眼鏡系列

$100眼鏡款式

太陽眼鏡系列

天氣清涼身邊很多朋友周末會去行山郊遊露營等等戶外活動,既然要同陽光玩遊戲,當然要準備太陽眼鏡。今次眼鏡開倉同樣有多款太陽眼鏡特價發售,更可以平價入手港人最愛的Ray Ban太陽眼鏡。立即睇睇有甚麼太陽眼鏡款式。

$800太陽眼鏡款式

 

 

 

 

$500或以下太陽眼鏡款式

 

眼鏡88 Outlet 特賣場

地址:九龍彌敦道750號始創中心地下G26號

營業時間:10:30am – 9:00pm (星期一至五) 10:30am – 9:30pm (星期六日及公眾假期)

查詢:2113 2363

特賣日期:即日至3月31日

內容延讀:

【愛戀沒經驗】點先算鍾意對方?盤點11個暗戀一個人的初期徵狀

>>Like我們FB<<

https://www.facebook.com/newmonday.com.hk/

 

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!