好毒呀﹗率先感受 尖沙咀Hello Kitty Cafe 高貴氣質

生活

廣告

尖沙咀Hello Kitty Cafe ?香港一早有啦,原來佢哋喺銅鑼灣Sogo嘅Hello Kitty Le petit Cafe靜靜雞搬咗去尖沙咀嘅內巷,位置難搵咗,不過驚喜好似多咗喎,即刻同你睇睇。

今次座落尖沙咀嘅Hello Kitty Le Petit Cafe,同前排喺澳門開業嘅Hello Kitty Obrigado有幾分相似,大玩高貴優雅。鋪頭細細,不過details位十足,走法式小酒館嘅路線,未食已經影到手電無電(多數係selfie),最煞食係保持純白色調,相比旁邊一間二間都係黑沉沉嘅鋪頭,好自然被吸引入去食個cake!

text-william photo-lok


 







內容延讀:

>Sanrio另一人氣王 梳乎蛋駕臨旺角 教你影佢靚股

>着靚啲去high tea 小背心必備潮型靚bra

 

食物方面,最驚喜莫過於達21款嘅macaron,味道多過澳門,最新口味包括:櫻花、沖繩黑糖、芝士、紫薯、栗子。甜品蛋糕類都有十幾款,連 cupcake嘅口味都係最新調製。夏天必食嘅當然重有邊行邊食嘅乳酪,杯杯都有Hello Kitty嘅嘜頭,依家都只係開咗一個星期,話唔定行行下有人問你係邊買呢!







Hello Kitty Le Petit Cafe

地址:尖沙咀赫德道2號地下

電話:2831 8959

營業時間:12:00nn-9:00pm

 
內容延讀:

>Sanrio另一人氣王 梳乎蛋駕臨旺角 教你影佢靚股

>着靚啲去high tea 小背心必備潮型靚bra

 

 

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!