【新蚊生活百科】嚴選10個過氣潮語 原來以前講嘢係咁「Kai」!

生活

廣告

每個地方都有一套屬於自己嘅潮語,但身為8、90後嘅大家,可能已經俾00後嘅潮語代替晒,啲舊潮語都已成過去。今日,小編就為大家嚴選出10個以前常用嘅潮語,一齊嚟重溫吓先啦!

撰文:生活小神仙丨圖片:劇照、高登

編輯部嚴選10大過氣潮語

1.Kai

用嚟形容人哋傻吓傻吓同低能白痴,來源於國語入面嘅「凱」字。無論係「Kai Kai地」定係「Kai子」都係以前喺同學間成日會講嘅潮語。

例句:你個死Kai子點會夠我打呀?我一拳打到你飛上天啦!(小學雞聊人隻揪Mode)

2.屈機

屈機一詞本身係用於打機上嘅術語,形容嗰嗰人打機好勁咁解。後來慢慢就多咗人用呢個字喺日常生活中,用嚟解作對方真係好勁嘅意思。

例句:嘩牙明你跑步屈晒機喎,仲快過Form 6嗰嗰高佬華!

3.O咀

O咀就名符其實動作就係口部變成O形,多數就用嚟表達驚訝、驚喜同無奈等等。

例句:我聽到牙明同欣妹一齊個吓真係O晒咀囉!

4.去Wet/蒲

呢個字可能90後會聽得少啲,即係出去消遣同埋玩咁解。依家大家都普遍用「去邊度Hea」,而冇再用去Wet/蒲啦~

例句:喂欣欣,星期六不如出MK Wet吓啦!

5.做乜「勁」

只要你有玩過高登就會知有個叫「懷舊模式」嘅嘢,只要開咗之後就可以將所有粗口都變成其他字代替。而個「勁」字就係用嚟代替個「9」字,有排俾人瘋狂用呢個字。無論去到邊做緊咩都會問一句:做乜勁呀?

例名:你做乜勁呀,係咪唔識打波呀!

6.向左走向右走

同樣出於高登「懷舊模式」嘅潮語,用向左走向右走去取代個「L」字,通常都唔會講出口,而係打出嚟,因為講出嚟都真係有啲長…

例句:(MSN Mode)陳Sir真係好向左走向右走煩,又叫我哋成班罰炒!真係痴向左走向右走線!

7.著咗

呢個「著」字唔係解真正著衫,而係解「個人好似俾火點著咗咁」,通常都係啲人發脾氣時就會用呢個字,代表自己真係好嬲呀!如果真係更嬲,可以加多個助語詞,變「著L咗」!

例句:嗰日隔離班陳仔無啦啦撞我,我真係著咗囉,幾想一拳打死佢呀!

8.跳制

原本用嚟形容啲電器壞咗時會出現嘅「跳制」情況,慢慢演變成發嬲時會用嚟形容自己好嬲,好似癲咗咁。真係跳晒制呀!

例句:牙明真係跳晒制囉,冇啦啦打咗欣妹一巴!

9.Chok

連林峯都出過一首叫「Chok」嘅歌,就知呢個字當時幾紅啦。Chok係用嚟形容啲人懶係型咁,將最型最靚仔個面Show俾人睇。通常用於形容男仔。

例句:嘩你睇吓牙明,Chok到咁恆,實係準備去溝女啦!

10.𤓓臭

「好大陣𤓓味,轉入我的鼻」,又係一個連歌都有埋嘅潮語「𤓓臭」,用嚟形容啲人唔小心出醜。小學雞時期真係勁Hit!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!