【幫屋企增添聖誕氣氛】淘寶11件聖誕裝飾推介!

生活

廣告

聖誕節除咗要諗送咩俾人之餘,仲應該要趁呢個機會好好裝飾吓屋企,慰藉一下辛苦咗一年嘅自己!如果唔想花太多錢係裝飾上面,淘寶絕對係最好嘅選擇。今日就嚟介紹一下淘寶11件必買聖誕裝飾,快啲入手啦!

撰文:Charmaine|圖片來源:淘寶|編輯:白仔

淘寶11件必買聖誕裝飾!

1. LED 雪花小燈飾 $15-$271 (按此入手)

最短3米,最長去到100米都有。唔同長度而分咗跟電池、USB同插電款。顏色方面就可以揀暖白、彩色、白色、黃色、紫色、紅色、藍色。

2. 文青發光仿白樺樹 $71-$180(按此入手)

呢款仿樹有兩個 size:90 cm 及 180 cm。想做座地擺設或放枱都可以,掛少少裝飾上去就更有聖誕氣氛!

3. 聖誕襪 裝禮物! $32(按此入手)

講到聖誕節又點少得經典嘅聖誕襪呢?雖然依家大個咗,唔會再有阿爸阿媽阿哥家姐扮有聖誕老人偷偷地送禮物㗎啦,但係掛嚟自己開心吓都好啊!

4. 聖誕木質掛牌 $18-$43(按此入手)

呢幾款掛牌最啱掛喺門口出面,屋企裡裡外外都有哂聖誕氣氛!仲可以順手祝埋隔離屋 Merry Christmas 㖭!

5. 漸變櫻花色聖誕樹 $135-$340(按此入手)

如果佢只係一棵普通綠色嘅聖誕樹,又點會介紹俾你呢?但粉色聖誕樹就唔同講法啦!粉之餘仲要係漸變㗎,少女心大爆發!

6. LED 發光木質聖誕掛飾 $55(按此入手)

呢款掛飾可以掛上聖誕樹,都可以掛喺牆上、門上又或者掛喺門柄。佢嘅配色夠哂冬日氛圍,又夠文青,就算過咗聖誕都可以繼續掛。

7. 聖誕座枱字母燈 $56-$223(按此入手)

分別有 XMAS、MERRY XMAS、MERRY CHRISTMAS、HAPPY NEW YEAR可以揀,大家可以因應家中空間去選擇適合嘅字款!

8. 聖誕冬日花環 $66-$120(按此入手)

佢有別於平日見到嘅花環,呢款以冷色色調為主,仲噴咗少少雪粉上去,好似啱啱落過雪嚟咁,仲有近期大熱嘅棉花球係上面!

9. 聖誕玻璃窗貼紙 $18-$34(按此入手)

聖誕節除咗可以用掛飾同擺設嚟裝飾間屋,仲可以貼呢種玻璃窗貼紙嚟佈置屋企!

10. 迷你座枱聖誕樹 $43-$123(按此入手)

香港土地供應不足,唔少人都係小小嘅蝸居生活,都唔會想囇位擺棵聖誕樹,但呢款細細個好似小盆裁咁,適合想有聖誕氣氛又想省位嘅你!

11. 超平簡約風迷你聖誕樹 $2-$35(按此入手)

冇錯!你冇睇錯!係兩蚊都唔洗就可以買棵 15 cm 嘅迷你聖誕樹!另外仲有其他 size、聖誕盆栽揀。

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!