全港最快睇! Tsum Tsum x 魔雪奇緣 x Toy Story「屈機」展

生活

廣告

真係勁「屈機」!為慶祝今年香港迪士尼樂園10周年紀念,迪士尼與海港城合作,將海運大廈露天廣場幻化成 「Happily Ever After」聖誕大街,迪士尼多年來最受歡迎的角色都會登場:Tsum Tsum造型角色、《魔雪奇緣》的Anna及ElsaToy Story的一眾主角等40 位人物將駐場與大家一同歡度佳節。據講還會從大街的光影效果中,找到《玩轉腦朋友》一班腦朋友蹤影,嗚哇~

text-專題組

大街兩旁特設3個迪士尼聖誕櫥窗,分別是最具人氣的Tsum Tsum巨型蛋糕、Elsa和Anna場景,以及米奇老鼠及高飛的「迪士尼魔法書房」。

內容延讀:
率先實景睇! 2層樓高SNOOPY APM出現?
【一撻即着系列】10個老母撻着仔女行徑

Elsa及Anna在大街門口附近等着與你Selfie。

當然少不得迪士尼殿堂級元老米奇老鼠及高飛狗。

《反斗奇兵》、《怪獸公司》等一眾角色剪影會在商場階梯兩邊歡迎你。

碧咸大仔學足齊昕 IG晒最新GADGETS撻著老豆
建議入夜後才去影相,因加上燈飾更漂亮。

加碼展品!11月中聖誕大街將設置大型奇幻光影禮物盒,不定時投射10位迪士尼朋友的剪影,只需指定捐款予「香港血癌基金」,便可以走進盒子內與其中1位迪士尼朋友合照。

 

「Happily Ever After」聖誕大街
日期:
11月5日至2016年1月3日
時間:10:00am-10:00pm
地點:海港城海運大廈露天廣場
查詢:2118 8666

 
內容延讀:
率先實景睇! 2層樓高SNOOPY APM出現?
全港最快睇!香港首現元祖MIFFY!
【一撻即着系列】10個老母撻着仔女行徑

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!