洪卓立邀合作 黎特自畫成家

生活

廣告

漫畫呢種流行文化對人類嘅影響力,從來都佔極重要一席位。
有人會為咗睇漫畫幾日唔瞓,亦有人會為收藏相關figure而灑盡金錢。
今期「Wero」主角黎特自細就係漫畫痴,佢唔單止睇,重會模仿唔同漫畫家嘅畫風畫畫,「黎特風」漫畫就喺模仿中成形,佢重以網絡紅人達哥把聲,加上漫畫製成slide show演繹「高登潮文」。
由於極受歡迎,洪卓立嘅監製都搵黎特繪製MV,佢喺舊年年尾又推出繪本漫畫《潮文連環圖》。半年間由藉藉無名嘅網絡素人,搖身一變成為各方爭相合作嘅網絡紅人,黎特嘅故事再次證明,只要有創意就實有人賞識你!

text – Oscar photo – Yuk

集百家所長

黎特鍾意畫畫,亦好鍾意睇漫畫,7年前佢重走去修讀有關漫畫寫稿嘅課程,學下漫畫基本功,希望可以畫1套屬於自己嘅漫畫。「漫畫最基本係可以畫同一個角色嘅公仔要唔走樣,人哋一睇就認得出邊個打邊個。我嗰時日練夜練,重會搵唔同畫家作品去參考,集百家所長。例如畫『認真樣』會參考《死亡筆記》作者小畑健嘅畫風,佢畫嘅角色都好型仔;至於『衰樣』就梗係參考《去吧!稻中乒團》嘅古谷實同《GTO》嘅藤澤亨。我亦會幫啲圖上色,但我比較懶上色,只會用繪圖軟件入面嘅『油桶』工具,一次過幫人臉以外嘅範圍上色,漸漸變成我漫畫嘅最大特色。」

每個藝術家都希望將作品公諸同好,黎特都唔例外,佢喺13年於facebook開咗個fan page,開頭諗住同朋友「開心share」。「喺facebook可以聽到唔少朋友嘅意見,有朋友話我模仿漫畫家太過似,冇咗自己風格,亦有人讚我畫得好靚。不過對我嚟講,我當時覺得自己畫得麻麻,需要畫多啲去改善畫功。」
《教你八千月薪如何買林寶堅尼》本身都有好多巴打share,畫成連環圖一樣受歡迎,至今有超過71萬人次睇過,係黎特最多人睇嘅短片。

搵偶像「把聲」合作

有留意「Wero」同鍾意香港Youtube嘅朋友,一定唔會對達哥呢位網絡紅人陌生,佢逢星期一至五晚都會喺網上直播打機並加上抵死旁述(www.twitch.tv/underground_dv)。每晚臨「收台」前,都會以佢嘅「老牛聲」讀番篇網絡潮文,將一段段文字變成過癮嘅廣播劇。黎特係達哥「忠粉」,有次佢聽到達哥讀咗篇《小強真係好hihi》,就決定小試牛刀,畫潮文連環圖。

「嗰時聽達哥讀潮文,佢聲演得好好,令我腦海入面出現一幅幅畫面,又醒起朋友介紹過外國有類似slide show嘅短片,即係有人旁白,加上多幅相關插圖,我就諗:不如用達哥讀潮文嘅聲,配以我畫嘅畫製作『潮文連環圖』啦,操練畫功,又可以送俾達哥,當係份fans禮物啦!」達哥就話:「我其實到黎特出繪本時,經出版社介紹先第1次接觸佢。不過早就知道佢用我把聲做其他短片,我覺得冇咩所謂,所以都好歡迎佢繼續製作短片,同網友笑下輕鬆下。」

《小強真係好hihi》好受歡迎,上載1個月已有過萬人睇過,對於1個網絡素人嚟講,係個好鼓舞嘅數字,亦令到黎特充滿自信咁繼續畫落去。不過喺舊年7月,佢毅然暫停再畫,全因覺得「已經太濫」。「畫咗幾條片,好多網友都讚,我當然開心。但後來愈來愈多網友要求畫指定題材,嗰啲題材我覺得一般,初頭為咗滿足網友要求,我惟有照畫。」

黎特首段潮文連環圖短片《小強真係好hihi》,佢話覺得好好笑,但嫌自己畫功較粗糙。

歇斯底里啱卓立

黎特只係個20出頭嘅大學生,但佢比好多「成年人」更識諗。「畫到第9條片《契弟走得摩》時,我覺得係時候要停,一來唔係我想畫嘅題材,二來我想搵下其他方向,我知道咁停畫潮文人氣一定下滑,甚至fans都可能要重新再儲過,但一定要咁做。」

不過有實力始終會有人留意,洪卓立嗰時推出新歌〈副作用〉,因為首歌描述緊古怪社會,佢嘅監製有次睇到黎特嘅潮文連環圖,覺得黎特歇斯底里嘅畫風同首歌好夾,於是就搵黎特幫手製作MV。「當洪卓立嘅監製打嚟叫我幫手製作MV時,我一口就應承咗,因為有機會同星合作,即係有機會將自己嘅作品喺大眾傳媒出現,我諗冇藝術家會抗拒。」黎特話,喺製作嘅過程中,洪卓立方面冇俾佢任何壓力,而佢亦畫得好開心,2星期就起貨,而且第一稿就收貨,令黎特對自己嘅畫功更有信心。

 

〈副作用〉首歌係諷刺社會光怪陸離嘅現象,好似其中一幕講一班「小狗」(毒男)圍住「電兔」追嘅插畫,以「黎特風」演繹,實在相得益彰。

目標進軍日本

黎特之後有接過電視廣告,亦喺去年年尾推出首本個人漫畫集《潮文連環圖》,除咗結集之前畫嘅潮文連環圖外,裏面有佢嘅首個漫畫作品,銷量重長期喺各大書局嘅10大位置。

只係半年入面,黎特由網絡進入主流,人氣重持續上升,佢同上鏡一樣,好含蓄咁接受大家嘅讚賞。「我出席公開場合,或者接受媒體訪問時,都會戴住面具,因為我好想大家集中關注我嘅作品。我好幸運,因為呢段時間有好多人幫助我,但我知道要繼續努力,因為我希望有日可以好似我偶像陳某(《火鳳燎原》作者)咁,作品受到肯定,可以衝出香港,進軍日本!」

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!