+$33 雪糕放題 ! 任食10款雪糕~5人行最抵食 |油塘食乜好|

生活

廣告

除了日本放題外,現時香港有不少其他放題,如甜品、韓燒、Pizza和牛扒等等,只要你想就可能會有!今次帶大家食 雪糕放題 ,雪糕控最平可以$33任食10款雪糕,記者立即到場看看「抵食定搵笨」!

資料來源:新假期

油塘 雪糕放題 5人行最抵 $33 /位!

位於油塘的餐廳Spade by Lassana近日推出了晚市 雪糕放題 ,但食客要先惠顧套餐一份,再加錢升級才可享用放題,因此「埋單」並非$33。套餐價錢方面約$38-58元,再因應每枱人數而加錢,一位加$40、兩位加$74,人數愈多價錢愈平,4人以上只需每位$33。平日餐廳的雪糕賣$30兩球,只要你吃3球便「回本」。

雪糕放題逢星期一至四限時120分鐘,而星期五至日及公眾假期限時90分鐘,由食客點餐時開始計時。

Spade by Lassana位於油糖的大本型商場。
由於商場設有透明玻璃,令到餐廳的空間感非常大。

先試「前菜」!豬肋骨+龍蝦堡

由於要點套餐才可加錢食雪糕放題,記者先點了2個套餐試食,份量比較少,食量較大的人未必會夠飽。兩份套餐的整體味道不過不失,有少少失望。

BBQ汁焗豬肋骨配薯蓉 $58(配熱飲)

BBQ汁味道正常,但豬肋骨的肉質有點「嚡口」。

龍蝦仔沙律堡配薯角 $42(包熱飲)

這個龍蝦包的黑椒味較重,比坊間常食的稍為不同,而薯角頗脆口。

任食10款雪糕!必食黑芝麻、焦糖香蕉味

由於套餐不算「太抵食」,所以建議大家主力食雪糕!店舖的雪糕是自家製新鮮出品一共有10款雪糕,有朱古力、雲尼拿、士多啤梨、芒果、抹茶、野莓、牛奶、椰子、芝麻糊和焦糖香蕉味。

領取雪糕時,必須出示店員預先給你的號碼牌。號碼牌除了寫下整枱人數,還會寫下你入座時間(即是落單時間),方便店員和食客計時。以免浪費食物,每人會派一個紙杯或碗,每次只可以領取2球雪糕。

領取雪糕時,必須出示號碼牌。
加錢後,大家可以任食10款雪糕。

雪糕有少少冰感,但都算軟滑。記者試完全部口味,認為士多啤梨和抹茶味較淡,推介大家吃黑芝麻和焦糖香蕉味,想吃果味較Fresh的雪糕,可以選芒果味和野莓味。

每人每次最多只可以領取2球雪糕。
記者Sam認為黑芝麻和焦糖香蕉味最好吃。

 

Spade by Lassana
地址:油塘高超道38號大本型地下G28號舖(顯示地圖
營業時間:星期一至五 12pm-10pm 星期六至日及公眾假期 9:30am-10pm
電話:2346 0828

內容延讀:
iPhone 7懶人包 攝力歷代最強 7個重點規格速覽
>>> LIKE我們fb <<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!