除左睇極光仲有咩做?3分鐘睇完冰島熱門活動

生活

廣告

成日都聽到有人話去睇極光要去冰島,但問佢地除左極光之外仲有咩好介紹又答唔出有啲咩玩。所以今次小編就為大家簡單講下冰島有邊4樣最主要嘅活動!想要詳細嘅內容就要留意住窮L小編嘅文章啦。

Source-GoTrip

陸上活動

1. 火山探險

相信唔少人對火山都好有興趣,但係喺其他國家,火山嘅位置其實都比較偏遠而且交通方面又唔方便,規模又唔大,未必夠喉。冰島嘅火山數目都唔少,任君選擇,而且好多都仲要係活火山添呀!地上不時會有蒸氣噴出黎,一路行上去個時都咪話唔興奮!

當然每個火山嘅景色同地形都會有唔同。

【冰原歷險】冰島火山奇景半日遊

【地熱奇觀】雷克雅尼斯半島、 Krýsuvík 地熱區一日遊

2. 間歇泉&瀑布

冰島地熱溫泉數量係世界之冠,達250個,而最大噴泉區就位於冰島首都雷克雅未克附近,叫做Geysir,區內直程有50個間歇泉。其中蓋錫爾與斯特羅柯間歇泉(Geysir& strokkur),係最出名架。噴發泉水嘅高度同時間都係最長咁濟,有15-40米,而且每次持續幾分鐘。

即使miss左都唔洗驚,過多幾分鐘又會有泉水噴出黎,所以大家唔好急住拍片或者影相,不妨先觀察下,咁就知幾時影會係最好啦!

小編建議大家可以報團,雖然睇間歇泉同瀑布嘅地方都算係遊客經常到嘅景點,但係交通上面巴士嘅班次就比較少,而且唔一定直達,好多時人地都係跟團去。如果唔想跟團大家可以就咁Book接送服務。

大家要小心唔好企到咁前呀,泉水嘅蒸氣都有可能會整親你。

呢張相係咪好有「人在野」嘅feel呢?冰島嘅湖泊、瀑布、激流、深水,多得不可勝數,四周圍都係呢種仙境,點影都靚。雖然小編啱啱講左遊客都多,但相比起其他國家嘅景點黎講真係少人到爆。唔會話等到佛誕都未借到位影相。而且你唔好以為呢啲自然環境嘅地點會遠到爆,係主要城市附近都會有。

Click呢度,有冰島TOP10瀑布介紹

【冰島人間仙境】南海岸瀑布冰川健行

3. 洞窟探索

戶外嘅冒險都唔夠喉?咁不如入埋山窿或者地底去睇下。景色同你喺啲乜乜石窟睇嘅完全唔同,震撼好多。

你唔好以為喺外面睇好似無咩料到得舊石咁,一入到去你會發現…

係咪即刻想講一句what the…. 會唔會太正!?

Btw小編要提埋大家啲冰係好硬而且有部份好尖架,所以都要小心安全,亦唔好嘗試去鑿啲冰返黎,要愛護自然呀!

【深入千年火山】冰島熔岩洞冒險之旅

海上活動

1. 深海奧秘

你唔係以為冰島一定係凍先得架,都有夏天架嘛大佬。不過就唔會話熱到成30度,非常舒服。就算潛水都唔會凍死。

係咪好似睇緊啲電影要潛水搵寶藏嘅畫面咁呢~

不過深海就未算啦,但咁嘅程度都會嚇得到你架啦,望下張圖下面個個位置幾暗,而且魚同植物又唔多。

2. 與鯨魚會面

如果都試哂上面所講嘅戶外活動,好攰又唔想郁,可以坐船去睇鯨魚。

唔好以為鯨魚咁大條就冇得近距離睇。

最大個類都係呢種船,當然都會有坐橡皮艇嘅選擇。

可以近成咁影相。

【鯨與鳥之歌】冰島橡皮艇賞鯨之旅(含海雀島行程)

【把握永晝】冰島夜間賞鯨(含交通接送)

【最巨大海底生物】冰島觀鯨之旅

總結:

除左極光之外冰島玩嘅野仲有好多好多,今次小編為大家介紹嘅就只係冰山一角。所以如果大家對於冰島或者其他同自然有關嘅活動甚至乎地方有興趣嘅話,記得留意窮L小編嘅Post喇。

上面嘅團都睇唔啱?呢度有更多有關於冰島嘅推薦行程:

【獨家體驗】冰島海釣之旅

▲認識KKday▲
KKday-世界旅遊體驗網站,在全球 54個國家,174 個城市, 有 5000多種不同的行程與體驗。 KKday內有最特別、最意想不到的的世界行程體驗!不論你想當一日忍者、乘坐直升機享盡奢華旅程、還是你想要與猩猩共進午餐…KKday滿足旅人不同的喜好。KKday幫你省去在各論壇爬文找資料的麻煩,一站解決安排行程的困擾!現在,想來一場與眾不同的旅行就來KKday找行程,一起去冒險吧!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!