新春外遊袋袋平安 GO WILD功能袋選擇全攻略

生活

廣告

(Presented by GO WILD)

年,又過年,共慶歡樂年年…先在這裏同各位讀者拜個早年,希望大家事事順利,身體健康。按照新春習俗,很多人會買新衫新褲,亦有很多人會到外國旅遊行大運 ﹣這時亦是最佳時機(藉口?),為自己添置旅行新裝備!

到外國Go Wild遠遊,最基本又最需要的,當然是1個能multitasking、功能全面又㩗帶輕便的功能袋,揀一個適合自己的極為重要!以下就講講揀選tips兼推介5個超強功能袋畀大家,新春GO WILD去到邊都可以「袋袋平安」!

1.全天候三神合體背囊 Boreas Bootlegger

每天我們都會有不同的活動,山跑時你想孭一個輕便一點,可以裝水袋的背包,若玩水上活動,一定要有一個防水力強的外遊袋,平時「行街街…如果有1個功能袋可以配合不同場合發揮不同功能就最perfect!來自三藩市的Boreas Bootlegger就可以一次過滿足你3大願望﹕它擁有 「Triple tramp Suspension」 三用可變式背架系統專利技術,1個背包可變身成「Hopper」、「 Scrimshaw」、「Torpedo」3個不同功能背包,容量由13L去到30L。

「Hopper」是日常背包,前面有兩個彈力網袋方便袋不同雜物,電腦內袋方便你帶notebook出街, 袋的左右有水袋出口位,「行街街」口渴可隨時補充水份。「Scrimshaw」則是防水背包,它有一個防風防雨袋覆蓋,頂層用捲摺式袋口,可做到完全防水,玩水上活動最合用。還有輕身運動背包「Torpedo」,只有260g,可以安放100安士水袋,山跑或長跑練習啱晒!

2.Shopping啱用 伸縮袋Travelon Convertible Crossbody Duffel

出國旅遊,或多或少都會shopping買嘢,有時買多了,雙手已經攞住一袋二袋,重想買點算好!這時你需要袋界老牌 Travelon的 Convertible Crossbody Duffel。佢本來是一個非常小巧的側孭袋,若有需要可變身成為大4倍size的長袋,由9.25 x 11 x 4 變為 24 x 11 x 9.25。帶埋出國,如果篋爆就可以將部分物品塞入這個 Crossbody Duffel。其實香港shopping一樣啱使!

Travelon Convertible Crossbody Duffel
https://m.gowild.hk/item/TRAVELON/42818410

3.襯衫都得 Alife Design Happy Flight Holding Bag

同Travelon 的Convertible Crossbody Duffel一樣, Alife Design的Happy Flight Holding Bag在未打開之時只是有19.5cm x19.5cm/14.5 cm,比一張A4紙大少少,但打開了則是一個容量43L/32L的大袋,遠遊帶幾個「傍身」,行李包無超重。Crossbody Duffel更有四色選擇,貪靚一族用來襯衫都冇問題。

Alife Design Happy Flight Holding Bag
https://m.gowild.hk/item/ALIFE%20DESIGN/BP004OE

4.超強防盜科技 bluesmart Black Edition

出外旅行,最怕就是遺失行李。這個 bluesmart的Black Edition,就可以為你手機叉電之外,更可以與手機相連。通過專用App,就可以check到你行李的位置,那怕在世界任何一個角落。另外亦可以check到行李的重量、搖控鎖行李,等你玩得安心!

bluesmart Black Edition

5.要有一套 Loqi luggage covers

買了一個上好的行李篋當然開心,不過在運送途中,篋可能會被粗魯的運輸工人拋來拋去,刮花弄損少不免。有時在拿行李時,見到新買的靚篋無端多了幾條花痕,真的很「肉赤」。可以考慮買Loqi luggage covers。Loqi的行李套以耐磨磨刮物料製成,再加上幾十款超靚圖案任你揀,令你的行李篋變身成潮爆fashion product,絕對實用靚仔兩兼備!

Loqi luggage covers
https://m.gowild.hk/item/LOQI/LMHEYLO

 

GO WILD FLAGSHIP STORE
地址:港島東太古城1期地下069A鋪
電話:2915 9738

GO WILD POP UP STORE
地址:金鐘太古廣場二期1樓124A號鋪
電話:2649 1633

即買@GO WILD e-STORE:https://m.gowild.hk/

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

關鍵詞
功能袋