【年度食材冠軍雞翼】 旺角$80任食雞翼放題! 4款口味瘋狂食|新蚊娛樂|

生活

廣告

雞翼這個極邪惡食物比起芝士更為邪惡,而且沒有改邪歸正的機會。旺角登打士街鬧巿的Coffee Lowa(龍華軒咖啡室)主打雞翼放題,近日更以$80就可4小時任食雞翼去吸引食客。據說最高紀錄是一人獨吞七十多隻,雞翼控仲唔快點挑戰一下!

撰文:Tai @新假期|攝影:Fion|編輯:白仔

【年度食材冠軍雞翼】雞翼高票勝出!「我最喜愛食材選舉2019」冠軍

《 新假期 》早前舉辦了年度「 我最喜愛食材選舉2019 」,希望更了解香港人口味,當中有10款搜尋率最高的話題食材,供讀者投票,歷時2個月的投票,冠軍食材終於誕生,由雞翼以31,816當選,成為港人最喜歡食材之最!

旺角$80任食雞翼放題 下午任食4小時

旺角Coffee Lowa(龍華軒咖啡室),是一家以雞翼放題作主打的cafe,由2位年輕老闆「阿毒」和拍檔「 求其 」經營,他們表示這間餐廳已經開業6年,但位於後街商廈,下午經常拍烏蠅,令他們很苦惱,有次與一班朋友出來飲酒商討,就開始雞翼放題這個新嘗試。$80的任食雞翼,一推出生意就開始好轉,可惜隨住時間,最近連晚市都有做雞翼放題。

四款口味任食唔嬲!

人客中,8成都是為放題而來,粗略估計,每人大約食二、三十隻。老闆二人每日要處理近千隻雞翼:解凍、洗淨、醃味,一盒盒裝好,有柯打,才開始炸。炸好灑上淮鹽、香蒜粉、香草料調味或蜜糖,做成4款口味。人客一坐低,先每款口味奉上8隻,食完再加單。

任食雞翼逐款睇

其他創作菜 卡邦尼意粉變腸粉

除了雞翼外,店內都有其他菜式和飲品選擇,其中有卡邦尼腸粉,以卡邦尼意粉方式煮腸粉,蛋汁香滑,很得意!飲品方面,推介朱古力oreo,味道濃郁,甜而不膩。

Coffee Lowa(龍華軒咖啡室)
地址:旺角登打士街36號恆威商業中心17樓(顯示地圖
電話:2651 8033
營業時間:星期一至六 2pm-11pm(星期日休息)
雞翼放題收費供應及時間 : $80/ 位 星期一至六2:00pm-6:00pm、6:00pm-8:00pm、8:00pm-10:00pm
備註:設加一,收 PayMe及現金

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!