尹光、林明禎閃耀昂坪360 Y2K復古熱潮打卡熱點

生活

廣告

近期人氣急升的尹光與林明禎呢日出席「昂坪 360 x Polaroid 冬日炫彩聖誕」活動,除了介紹昂坪360一系列聖誕活動外,明禎更「突襲」尹光合唱「聖誕版」《我亞媽大減價》,更預告二人將拍攝MV,共渡浪漫聖誕節。
昂坪360
(圖片來源:大會提供影片截圖)

林明禎同尹光拍MV

難得開金口的明禎表示,來年如有時間或錄歌加入樂壇:「我都想同光B合作啊,不過佢好忙啊,唔知有冇機會再合作呢?今日我地都會拍MV,都會有啲感情線,嚟緊聖誕節有時間再嚟玩啦,因為家姐佢地未嚟過360,而且呢度好有聖誕氣氛,其實我一早買咗年票,所以成日嚟都唔洗錢。」

尹光近日打入叱咤10強,與MIRROR及其他歌手爭獎:「其實打入十強都好難得,入圍都已經好開心啦!今日同明禎合作都好開心,佢提議唱《小姐大減價》,不過女神唔會減價,只會越嚟越貴!」

昂坪360
(圖片來源:大會提供影片截圖)

昂坪360 xPolaroid寶麗來

昂坪360 首度聯乘著名即影即有品牌Polaroid寶麗來,於2023年11月18日至2024年1月1日舉行「昂坪 360 x Polaroid 冬日炫彩聖誕」,帶大家時光倒流走入Y2K復古世界,回味千禧年代的美好時光﹗

昂坪360
(圖片來源:大會提供)

彩虹聖誕樹前打卡復刻Y2K復古熱潮

昂坪360亦特意設計約7米高、寶麗來彩虹色調的聖誕樹,加上Y2K年代復古風格的拍照打卡點,帶賓客走進時光隧道回到過去,走進卡拉OK、保齡球場、滾軸溜冰的經典場景,重溫昔日青蔥歲月。

昂坪360
(圖片來源:大會提供)

七彩攤位遊戲帶你重拾童真小童纜車票及全年通送遊戲券

珍貴回憶又豈止拍照留念,昂坪市集特設三大聖誕攤位遊戲讓各位賓客大顯身手﹗賓客憑攤位遊戲券即可參加其中一個攤位遊戲乙次,按照指示玩遊戲,並達到指定分數,即可獲得精美聖誕禮品乙份,點綴你的快樂假期!現凡購買即日小童來回纜車門票,即可獲贈攤位遊戲券乙張;而購買360全年通,更可獲贈攤位遊戲券兩張!

昂坪360
(圖片來源:大會提供)

聖誕老人見面會更添佳節氣氛

聖誕節當然要有最重要的主角:聖誕老人!每年也與大家碰面的聖誕老人即將於聖誕節期間(12月23日至26日)在昂坪市集登場,與一眾期待已久的賓客見面,一起慶祝這個普天同慶又別開生面的Y2K聖誕

昂坪360
(圖片來源:大會提供)

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

圖片來源:大會提供