【哈佛調查】想致富要注意!9個令人容易變窮小習慣

生活

廣告

【哈佛調查】雖然最近有新聞稱香港每12個人就有一個千萬富翁,不過我地絕大多數人都仲為成為千萬富翁。就好似張家輝話,你今日冇,將來會有。今次就等小編幫大家整合一份哈佛研究,搵出9個令人變窮嘅原因,等大家避開!

撰文:Andy|圖片: 《那一天我們會飛》、《絕代商驕》、《賭神》截圖|編輯:海月

哈佛研究調查:發達九戒條

  1. 猶豫不決

好多人做嘢都好容易15/16,好難下定決心做一個決定。搖擺不定會加大我地做決定嘅時間成本,浪費時間同金錢。因此,往往果斷進行決定嘅人會比起猶豫不決嘅人更容易成功。

哈佛大學最新研究 搵出發達九戒條

  1. 有「拖延症」

「拖延症」就係人都有,問題係嚴重與否。「拖延症」往往只能逃避問題,並不能真的讓我地舒服地生活。更嚴重嘅係,拖延症會伴隨嘅係注意力不集中和懶惰,呢兩個先係阻我地發達嘅重要原因。

哈佛大學最新研究 搵出發達九戒條

  1. 3分鐘熱度

搵到方向或者興趣好容易,但係堅持落來唔容易。三分鐘熱度會令我地洗濕個頭就走。但往往復復咁洗濕個頭,會浪費我哋好多「水」。

哈佛大學最新研究 搵出發達九戒條

  1. 害怕被拒絕

俾人reject係大家都怕,因為又冇面,又失落。自尊心重嘅人會格外怕被拒絕,呢類人就會覺得保持面子最重要,就算有機會可以靠請求他人嘅直到而發達,亦有因為有機會被人拒絕而止步。

哈佛大學最新研究 搵出發達九戒條

  1. 「畫地為牢」為自己設限界

好多人都會長期處於自己嘅comfort zone 入面。畢竟擴展自己嘅邊界會好容易碰壁同被傷害。此外,更多人會覺得自己冇辦法達到某個高度而拒絕嘗試。呢種「心理高度」嘅限制,可以避免挫敗感,但亦唔會發達。

 

  1. 逃避現實

個個都FF,唔同個個都鍾意FF咩~係!每個人都鍾意FF,發白日夢。畢竟進入自己嘅幻想世界,自己可以掌控自己世界嘅一切。相比起現實嘅鐘鐘不如意, 靠幻想去逃避現實,更能讓自己開心。但不願意面對現實嘅後果就只會係原地踏步,無法達到財富自由。

哈佛大學最新研究 搵出發達九戒條

  1. 常常找藉口

哈佛研究直指,收入低下人士嘅共同特徵係「冇強烈嘅事業心」和「不承擔責任」。大家可以睇睇自己係唔係咁樣,將好多不如意和失敗都推託去其他人身上。的確,怪責他人好容易,但從自己身上搵缺點卻好困難。

  1. 恐懼

恐懼係人嘅天性,所有人都會避免風險,畢竟冇人會希望面對損失。不過大家又要想深一層,冇風險,又點來財富呢?如果冇風險嘅生意,仲唔成條街都係?咁點發達啊~

哈佛大學最新研究 搵出發達九戒條

  1. 冇持續學習進修

不願意投放精力和金錢係學習新事物上,往往伴隨嘅係因為你嘅無知都措施好多唾手可得嘅賺錢機會。好多人係宜家都唔熟悉如何投資和交易虛擬貨幣和NTF藝術品,唔係話要大家去跟風。而係希望大家可以有足夠嘅知識和資訊,能夠隨時參與最新嘅投資活動。畢竟,第一個會用輪子嘅商人,係最有希望將生意做得更大嘅人。

哈佛大學最新研究 搵出發達九戒條

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!