吉野家力推周末限定通宵火鍋 今次可以蒲完再打個通頂吉邊啦!

生活

廣告

一年四季都有供應的吉野家邊爐一直都是邊爐迷的不二之選。不過,有食過吉邊嘅你都應該試過,通常八九點到達舖頭,都幾乎宣布賣晒,最後只好死死地氣叫返個大嘔飯。近日吉野家再度為大家帶來好消息,並將在中環的干諾道中分店供應週未通宵火鍋,各位蒲完老蘭,除咗食個翠華、一蘭之外又有新選擇啦!

撰文:酒啊九叔 |圖片:吉野家

吉野家力推周末限定通宵火鍋

通宵邊爐將設於中環的干諾道中分店,如無意外,該店的邊爐貨量理應冠絕全港!絕對唔使驚無爐兼無料!

過往的蒲精們,玩完一晚都鐘意到翠華,又或是一蘭拉麵吃個宵夜和照燈(你明的),想不到而家仲可以招積到打個邊爐!

地址

中環大昌大廈分店
中環干諾道中 15 -18 號大昌大廈地舖

距離蘭桂芳也只是數分鐘的路程!絕對係蒲完必食!

https://www.youtube.com/watch?v=uKErUmwwjCs

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!