中西大師合壁 香港人情味

生活

廣告

香港漸漸被連鎖店壟斷,一街金鋪藥房。昔日人情味小鋪已成為歷史,只能透過昔日相片同影片回味。

呢個現象,旅居香港20年嘅宗師攝影家Michael Wolf都感受到,於是佢聯同另1位資深藝術大師何藩,喺柴灣舉行「Hong Kong Narratives」,展出佢哋幾十年嚟拍攝嘅香港相片。

透過呢兩位一中一西大師眼中嘅老香港,你可以感受到香港久違嘅地道人情味。

text – Oscar photo – Hin、Blue Lotus Gallery, Hong Kong提供

全能藝術大師

唔講唔知,原來兩位大師唔算熟,只因佢兩位都識今次嘅展覽搞手Sarah Greene,Sarah話:「我識咗佢哋好多年,知道佢哋兩個都好鍾意走遍香港每個角落影相,但風格就好大分別。呢幾年香港變得咁快,我就靈機一觸,撮合呢個展覽。」

雖然參展嘅其中1位攝影大師何藩唔喺香港,冇機會做訪問,不過佢十分猛料,今年已經77歲嘅佢一生傳奇,喺上海出生後,隨家人移居香港,1958年已經獲得攝影十傑冠軍,又曾經加入邵氏,做過演員,亦拍過實驗電影,作品獲選入不少國際電影節。佢目前已經退休,現定居美國,被喻為香港最多才多藝嘅藝術大師。今次展覽嘅相片,都係佢攝於5、60年代嘅香港,從其黑白作品中,可以感受到當年香港純樸嘅生活。

60年代生活艱苦,細路都要幫手做嘢,呢幅小童掃街圖,太陽光就好似spotlight咁照射喺主角身上,盡顯大師功架。

愛香港後巷

另1位大師Michael亦十分猛料,佢曾跟隨德國攝影大師Otto Steinert學影相,畢業後喺歐洲同美國做自由記者,94年40歲時,佢覺得事業去到樽頸位,於是來港發展。「嗰時嘅中國,對於歐美人士係個好神秘嘅地方,再者我聽聞香港係美食天堂,剩係呢兩樣都一定要嚟啦。」Michael就咁嚟咗香港生活,一留20幾年。

Michael話香港最吸引佢影嘅係建築物。「香港嘅建築風格同其他城市好唔同,首先樓宇間密度非常高,世界上冇地方可以好似香港咁,舉頭可以望唔到個天;另外香港啲後巷亦好獨特,喺入面可以見到人生百態,有人蛇王、有人開工、有人食煙、有人晾手套、地拖,喺歐美一定搵唔到。因為香港後巷治安好得多,美國嘅後巷好危險,正常人唔會行入去,否則死咗都唔知咩事。」

對現今香港失望

今次Michael攞晒佢歷年嘅精選作品出嚟,港人對於相中嘅風景,一定好有親切感。不過Michael對香港近年嘅發展,坦言非常失望。「我曾經諗過喺香港終老,不過近年香港發展得太『怪』,例如社區重建令社區冇晒風格,灣仔、深水埗等地方都變成設計清一色、完全冇活力嘅摩天大廈;加上近年政制發展都趨向只對內地人同商家獻媚,香港大眾反而冇乜得益,令我非常心痛。我近排走去油麻地同尖沙咀同啲街坊傾偈,發現佢哋好多都唔開心,冇咗我初嚟香港時見到佢哋嗰種活力。不過去年嘅雨傘運動,見到好多年輕人有勇氣同膽量抗爭2個幾月,我非常欣賞同佩服,令我覺得香港都重值得留低。」

 

「Hong Kong Narratives」展覽

日期:即日起至3月28日

時間:11:00am-7:00pm

地點:柴灣豐業街12號啟力工業中心A座5樓A04室

費用:免費

查詢:www.bluelotus-gallery.com.hk

 

延伸內容:

首次曝光!2米高達渣古

奈良美智 講身後事

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!