「蛇媽LU」殺入屯門 齊賀幪面超人45週年!

生活

廣告

講起我地呢一代嘅童年回憶,除咗近排好hit嘅寵物小精靈之外,幪面超人一定榜上有名~ 相信每個男仔只要一聽到「蛇媽LU……SHORT㗎」,都一定忍唔住跟住唱!原來唔講唔覺,幪面超人已經陪咗我地45年咁耐~ 為咗慶祝幪面超人嘅45週年,屯門市廣場為全港幪面超人Fans帶嚟「石之森章太郎《 幪面超人45週年特典店暨展覽館》」,除咗展出歷代幪面超人多款經典造型之外,仲有好多石之森章太郎嘅手稿複印睇!

text – elaine photo –相片由屯門市廣場提供

1:1幪面超人「Black」同你selfie

講到經典中嘅經典,一定非幪面超人「Black」莫屬!「Black」喺八十年代尾首播,今次展覽仲特登遠道由日本引入咗1:1嘅立體幪面超人「Black」,比一班粉絲齊齊selfie!

石之森章太郎手稿首度亮相

除咗figure同精品,今次展覽最特別就係有得睇石之森章太郎多張珍貴手稿複印!而且仲唔止幪面超人系列,仲有石之森章太郎其他嘅手稿作品!呢啲手稿仲係第一次喺香港公開展出㗎~ 鍾意幪面超人嘅你千祈唔好錯過!

獨家發售限定版幪面超人figure

幪面超人45週年展覽期間,會場將會發售兩款45週年會場限定版搪膠公仔,分別係人氣幪面超人古迦(KUUGA)同幪面超人555(FAIZ)!呢兩款幪面超人figures喺今年4月日本涉谷嘅幪面超人展覽限量發售過,很想要吧?機會嚟喇,飛雲!不過,今次會場限定版幪面超人只會限量發售150套咋~ 有買趁手喇!不過,買唔到都唔緊要~ 今次展覽都會有其他幪面超人產品,好似變身腰帶、頭像模型、對戰咭及咭冊賣㗎~

今次展覽只係去到月尾咋,各位Fans記住約埋班Friend去喇~

>>>LIKE我們fb<<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk

 

 

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!