呢期最「熊」見人就咬 史上最惡yeah吉祥物 北海道蜜瓜熊

生活

廣告

早排有報道話,日本吉祥物氾濫,而呢班「騎呢友」係要用大量公帑去管理,日本窮嘛呢期,所以有傳日本財務省下令減少使用吉祥物,知名度稍遜嘅吉祥物將面臨被殺!咁又係,淨係大阪都有92隻,又好似真係多得滯^^” 死火!熊本熊呀,船梨精呀會唔會被殺㗎?唔會啦,佢哋咁受歡迎,除咗呢啲神枱級頂得住外,其他吉祥物都要做多啲出位爆嘢保住條命仔至得,呢期最「熊」(紅)有呢隻蜜瓜熊!

聽個名叫哈蜜瓜又以為係甜甜蜜蜜嘢,其實剛剛相反,呢隻 北海道蜜瓜熊 (嚟自北海道夕張市,嗰度盛產蜜瓜)係惡yeah一名,專門去踩其他吉祥物場,見人/物就咬,達官貴人都冇面俾,結果一咬成名,就咁紅咗,所以話,做人做物最緊要有gimmick,實有運行!

text-singh 綱上圖片

北海道蜜瓜熊 口大食四方 唔係啫哩

咬爆船梨精個頭

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.