《Naruto狐忍》 東京開展

生活

廣告

《Naruto狐忍》話就話連載完畢,但作者岸本剛剛發表咗外傳漫畫,5月尾澳門又有舞台劇上,而即日起至6月28日,喺東京亦開始咗首個紀念結束連載嘅展覽。展覽唔止有大型場景裝置,重有作者岸本嘅親筆手稿,以及還原番岸本老師初次有《Naruto》靈感嘅圖書館,等大家重歷鳴門眾人成名之路!

如果大家錯過咗東京嘅展覽,都重可以喺7月18日至9月27日期間到大阪欣賞展覽,錯過埋就未知幾時再有喇!

 

Text-Oscar photo-網上圖片

 

展覽嘅設計係帶觀眾由漫畫走番出現實,逐步走入岸本老師嘅創作世界。

 

《Naruto》最初1話,講鳴門將火影顏岩嘅人像塗花,展覽將呢幕實體重現。

 

大家可以近距離欣賞岸本老師嘅手稿。

 

展覽亦有10米長嘅屏幕,播放《狐忍》動畫。

 

經典嘅「終末之谷」一戰,再次重現眼前。

 

多個經典戰役亦會以裝置同漫畫展出。

 

連載完結紀念 岸本齊史 NARUTO-ナルト-展(東京站)
日期:即日至 6 月 28 日
地址:東京都港區六本木6-10-1 森藝術中心畫廊
門票:2,000日圓

 

連載完結紀念 岸本齊史 NARUTO-ナルト-展(大阪站)
日期:7月18日至9月27日
地點:大阪天保山大阪文化館
門票:2,000日圓
網址:naruto-ten.com

 

內容延讀:

《狐忍》再連載! 劇情大解構

香港首個 美少女戰士20週年時裝企劃

威到冇朋友!Minions有專屬黃色

 

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!