必睇7大防止失眠飲食禁忌 瞓得好都關飲食事!

健康

廣告

香港地生活急速,很多人放工都只想回家倒頭大睡,但睡眠質素卻是另一個困擾香港人的問題。除了工作壓力,以及一般生活習慣,日常的飲食都會左右大家的睡眠質素,想瞓返個香甜的覺必須要注意以下7大防止失眠飲食禁忌!睇睇有咩食得有咩唔食得!

撰文:酒啊九叔|圖片:新傳媒資料庫、電影截圖|資料來源:營養師陳怡錞、《康健雜誌》

必睇7大防止失眠飲食禁忌 瞓得好都關飲食事!

瞓得好,唔好食:

1. 甜品

糖水、甜品就必需要在晚餐後先食,甚至不少人會在深宵時相約朋友到甜品鋪吹下水食個心太軟,不過瞓前食甜品會令血糖上升,並把血糖數值回到正常狀態,一下子的波動,會影響到你的睡眠質素。

2. 炸物

道理非常簡單,油炸食物自然需要較長時間消化,即使你想睡覺,腸道依然需要不斷蠕動消化食物,很容易導致腸胃不適。肚痛又點瞓啊!

3. 吸收大量水份

飲得水多,自然想屙夜尿,要屙夜尿自然要起身,要起身啫係無得瞓。

4. 咖啡因

飲得咖啡就預咗唔瞓覺,不過並不只是咖啡含咖啡因,茶類、汽水、朱古力等同樣有它的成份。其實咖啡因主力是讓人神經興奮,從而減低眼瞓感覺。

瞓得好,記得食:

5. 乳製品、熱牛奶

要好好放鬆神經,必須吸收色胺酸以及鈣質!所以個個都會叫你飲杯熱牛奶,就係咁解。

6. 生果(香蕉、奇異果)

若對奶類製品敏感,食香蕉或奇異果同樣有異曲同工之妙。

7. Nuts

若瞓前真的有點口痕,不妨食點Nuts,堅果類含有豐富鎂、鋅等礦物質,亦有放鬆神經之效。工作時吃一點亦有助提升專注力!

喉嚨痛怎麼辦?

香港人經常打邊爐BBQ食熱氣嘢,除了面部不同位置生暗瘡外,經常遇上喉嚨痛問題。中醫教分清喉嚨痛原因,並推薦10款紓緩喉嚨痛中藥。如果以上方法都沒有見效,或者你可以試試民間偏方舒緩喉嚨痛

為什麼皮膚會突然變差?

皮膚突然變差可能與你的睡眠習慣有關,要改掉這8個令皮膚差的睡眠習慣 !可以嘗試從飲食改善皮膚,多吃營養師推介的保濕食物 ,另外床褥其實佈滿塵蟎,影響皮膚,即教你3招洗床褥除蟎大法