2021「最出事男士髮型」排行榜 光頭及雞冠頭獲第三位

髮型

廣告

常言道:「頭嘅嘢你唔係見人剪你就發姣發凳就去剪㗎」,所以髮型真係要揾一個適合自己呀。不過,男士剪個靚髮型,無非都係想溝女啫,原來有3種髮型,喺女士心中被評為「最出事髮型」,今次我地就為大家盤點一下2021年三大女士心中「最出事男士髮型」,大家又估下係邊幾個。

撰文:拓海|圖片來源:Instagram

2021「最出事髮型」Top 3

第3位.光頭 或 雞冠頭

大部份女生唔鍾意光頭及雞冠頭,主要原因係俾人一種「太cool」或「難以親近」感覺,同時亦會俾人太惡嘅形象,所以男士們,儘量不要剷光頭或雞冠頭了(脫髮而成嘅光頭不在此限)。

圖片來源:IG@eddiepang
圖片來源:IG@eddiepang
圖片來源:IG@TravisBarker
圖片來源:IG@TravisBarker

 

第2位. 誇張顏色+長瀏海

全因近年韓風盛行,不少人會模仿男團嘅誇張顏色+長瀏海造型,不過現實中,其實有唔少女生相當討厭呢種髮型,因為佢地認為呢種男生普遍係「自戀男」或「自以為受歡迎」,簡單來說即係太過自信(除非你真係韓星)。

誇張顏色+長瀏海
誇張顏色+長瀏海(圖片來源:MV截圖)

 

第1位. Undercut + 綁馬尾長髮

近年相當受歡迎嘅髮型,不過唔少人認為呢種髮型唔適合亞洲人,所以亞洲人留這種髮型,獲得不少負面評價。不少女生認為留這種髮型嘅男生「模仿外國型男」,換個角度講,即係你唔夠靚仔就唔好剪呀。

唔好話亞洲人,有時連外國人留馬尾都...(圖片來源:IG@bunhairmen)
唔好話亞洲人,有時連外國人留馬尾都…(圖片來源:IG@bunhairmen)

有甚麼好用的男士髮型用品推薦?

一個成功的髮型絕對可優化自己的面孔及遮掩面上的缺點,揀對髮型用品好緊要,用這7大好用髮泥或者5款好用定型噴霧,再跟著專業髮型師教的Gel頭小貼士即刻吹出完美男士髮型!

男士如何護髮?

洗頭是日常必做的事,用錯方法的話隨時傷害頭皮,專業髮型師教你12個洗頭冷知識,保持髮質健康!香港天氣又熱又濕,男士頭髮的去油清潔亦是不能輕視,去頭油方法幫到你。男士染髮後頭髮變得乾燥?依足以下5個染髮後修護,便可令漂亮顏色變得持久,頭髮亦變得更健康!