Party前極速敷出BB肌!急救皮膚無難度

造型打扮

廣告

仲有唔夠10日就聖誕節喇~作為一個Party Queen,準備好靚妝、靚袋、靚鞋之餘,又點可以唔做足護膚準備呢?為了皮膚靚靚,就由今日開始天天敷Mask敷眼,去到聖誕就有至滑BB肌!

Text:Zoe (Presented by:Barrier Repair)

去黑眼圈要敷:

為了安心放「長假」,假期前夕一定會有大量工作排山倒海而來,為了趕及於「死線」前完成,開OT是無可避免的。黑眼圈、幼紋、浮腫便會因疲勞及血液循環欠佳而產生!要對付黑眼圈,除了要使用高效的眼霜外,最好配合敷眼法,可用一冷一熱的交替敷眼法,先用溫熱毛巾敷在眼上 15分鐘,紓緩眼部疲勞及幫助去水腫,再換上冷毛巾敷1分鐘幫助毛孔收縮,再以打圈方式、由眼頭按到眼尾位置的方式塗抹眼霜,毛孔就更能吸收當中的養分,護膚效果會更事半功倍!

快速補水要敷:

水分是肌膚的最佳補品,只要有充足的水分,就可以解決幼紋、暗啞、油分分泌過多等問題。在派對前10天,天天敷保濕mask可以令皮膚吸飽水,便會更飽滿有光澤,幼滑水潤如BB般!

日日敷mask咪好貴?識揀當然要揀性價比極高的面膜系列,就如Barrier Repair水凝啫喱保濕面膜系列,mask內有23ml精華,水凝啫喱質地可以令精華深入角質層,鎖緊水分,持續補水,用後就如BB肌幼滑細緻,功效多多,價錢更令人驚喜,$58便有10片,日日敷都無問題!

 

想擁有更高效的保濕效果?可將升級版的高滲透補濕面膜與水凝啫喱保濕面膜系列交替使用!高滲透補濕面膜系列加入了模仿嬰兒肌膚特有的保濕成分,其三重補濕彈力面膜(極潤)蘊含2倍高滲透性透明質酸,可直達肌膚角質底層,徹底改善皮膚缺水問題,強效鎖水、補水,而且更是低刺激性配方,不易引起敏感,用後令皮膚猶如嬰兒般柔嫩。