韓式粉條妝流行中!即學宋智孝、Pony化無瑕底妝

造型打扮

廣告

韓國底妝出名水、光、亮、透,令人趨之若騖,繼BB cream、CC cream、DD cream、BB cushion及近期大熱的氣墊粉底 後,粉條(Foundation Stick)亦是韓國今年的人氣底妝單品, 韓式粉條 妝遮瑕度極高,妝感完美無瑕,帶有光澤感,上妝速度快,只需在額頭、面頰、鼻樑及下巴畫幾筆,以濕粉掃及化妝海棉推開,就能完成細緻底妝,即使化妝新手亦毫無難度!連韓國女神級藝人宋智孝及化妝女王Pony都力推粉條,你又怎會不學識 韓式粉條 妝?

text-Edelweiss (ig:lovedelweiss) photo-網上圖片

大熱韓式粉條妝!

內容延讀:
氣墊粉底4大試用報告﹗即跟宋慧喬用Cushion
面有扁平疣?你要即處理

即學韓式粉條妝!

粉條除了可用來上底妝,修飾肌膚,遮蓋面部瑕疵,更可用作修容,修飾面部輪廓,營造打體小顏效果!

紅色唇膏6大新品,即check哪支最抵買、像真、持久?
韓式粉條試用報告!
由美容記者真實示範,真素顏出賣「殘樣」,零妝前底霜、零遮瑕膏、零碎粉、零改圖的情況下,實測粉條的修飾度、保濕度及持久度!

抵買度:★★★★☆
價錢:$124/7.5g (約$16.5/g),價錢不貴,價格合理,抵用。

修飾度:★★★★★
即使沒有使用遮瑕膏,都能完全遮蓋色斑、黑眼圈、鼻翼泛紅及粗大毛孔,有效修飾肌膚問題,妝效完美細緻,帶有光澤感。

保濕度:★★★☆☆
質地好偏厚,上妝要快,因乾了會比較難推。整體不算保濕,上妝久了會起乾紋。

持久度:★★☆☆☆
不用半天已有溶妝情況,鼻翼位置有嚴重卡粉,未夠持久,建議用碎粉作定妝改善脫妝問題。

試後感:「我化慣淡妝,呢隻粉條遮瑕力太勁,基本上,唔使有遮瑕膏已經可以遮晒啲瑕疵,我略嫌佢太厚粉喇,唔想日日化到咁厚妝出街!不過,除咗遮瑕,值得一讚嘅係佢可以平滑番皮膚,令皮膚望落光滑咗好多,而且有光澤感,balance番厚妝問題,上鏡影相、拍片,用嚟化妝簡直一流!」