旅遊達人Jerry C大推性價比高「藥用+祛痘」 背脊水 日本樂天No.1 打擊痘痘不求人

造型打扮

廣告

夏天又熱又潮濕,搞到「成頭汗兼油笠笠」,汗水混合油脂,令肌膚很易長出痘痘,心口、背脊都是暗瘡的重災區,仲會留有暗瘡印,穿起小背心、泳衣,「印印」就會原形畢露,好尷尬呀!用暗瘡膏又怕弄污上衣,用背部噴霧效果又不夠集中,幸好小編早前在網上發現了旅遊達人Jerry C.有好介紹,就是這支面、身都用得的 背脊水Eaude Medica,有幾好用?即刻同大家去睇睇。

Presented by:Eaude Medica

Text:Zoe

日本樂天No.1 醫藥部外品「藥用+祛痘」 背脊水

雖然市面上有不少暗瘡產品都可以對付頑固的暗瘡,但暗瘡膏會弄污衣物又「黐笠笠」,背部噴霧就「太散太唔集中」,搞到暗瘡「噴極都唔好」,就是沒有一支可以完美地「照顧」背脊的需要。不過原來細心的Eaude Medica,就特別推出了一支可用於全面及全身的醫藥部外品「藥用+祛痘」背脊水,仲配備「神秘小小工具」――「暗瘡不求人」,簡單3個steps,就可以幫你對付背部痘痘,易用又有效!

具藥用功效!屬醫藥部外品的 背脊水

Eaude Medica 背脊水是日本「醫藥部外品」,具有藥用功效,內有雙重去暗瘡成分:甘草酸二鉀及異丙基甲基苯酚,能為肌膚帶來抗敏、殺菌雙重功效,兼可以提升肌膚的防禦力,不單止可以對抗痘痘,仲可以預防暗瘡滋生,用後背部肌膚清清涼涼,好清爽舒服呀!除了可以用來「拍拍暗瘡」,如果初起暗瘡,可以用浸滿 背脊水的化妝棉敷5分鐘,涼浸浸的感覺可以紓緩,令到痘痘紅腫消減。若然自行做「針清」,亦可以用Eaude Medica敷一敷進行了針清的位置,就可以褪紅兼收毛孔。容量仲有400ml,比起市面上其他牌子只有100ml抵用得多,可以用足多個月,真是性價比超高。