為摯愛送上極緻盛禮 於佳節煥發晶瑩剔透

造型打扮

廣告

最近天氣時冷時熱,今個星期又會轉冷,小編啲皮膚都好似坐過山車咁,一時熱一時乾,實在難以適應變幻莫測嘅天氣!加上每日工作及生活面對嘅壓力及負能量,都直接影響皮膚質素,不如就趁節日來臨,為自己及身邊人預備SK-II最新的禮物套裝,煥發晶瑩剔透嘅膚質!

(Presented by SK-II)

 

每年聖誕小編都為安排聖誕禮物而煩惱,與其浪費金錢買一些欠心思的禮物,不如給自己及最愛預備實用又貼心嘅禮物,小編最愛用嘅SK-II,今個節日將推出多款限定套裝,可讓你與最愛的朋友,一起體驗晶瑩剔透的皮膚。

送給最愛的禮物

要數SK-II的皇牌產品,當然唔少得銷量No.1嘅神仙水(護膚精華),想給最愛體驗SK-II 奇蹟般的護膚功效,不妨由入門版入手,在佳節享有淨白無瑕的膚質。

入門經典:PITERA奇蹟體驗套裝 $690 (原價:$865 / 8折)

經典皇牌套裝

今個節日佢哋特別推出咗幾款神仙水套裝,以日本墨流染工藝為靈感設計的原裝限量版,再配搭不同嘅SK-II 產品,達到不同的護膚效果。

 

細緻毛孔:立體緊緻奇蹟套裝 $2,420 (原價:3,380 / 72折)

 

告別色斑:深層淨斑奇蹟套裝 $2,560 (原價:3,580 / 72折)

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save