潮星髮型Ver 2.0 實有款你跟過

造型打扮

廣告

上次同大家概括咗70s至今嘅髮型類別反應唔錯,睇嚟大家都好着緊個頭,或者同人嘅接受能力有關,愈近代髮型種類就愈多,單單呢十年八年就已經有唔同風格嘅潮頭出現,假設你或者你friends唔係獨孤一味skinhead,再睇番呢十年嚟嘅相,我敢講你(哋)最少改變過不下於3次髮型,以下落嚟再為大家介紹更多近期潮星所帶嚟嘅hit爆潮流髮型,你實有跟過!

Text – Jer

1. Skinhead

對於我嚟講,skinhead就好似苦瓜咁,細細個阿媽迫我隡我真係好唔鍾意,但大個咗我明白skinhead嗰種簡單不羈加方便隨意先係真正男人嘅浪漫,可惜我個頭型真係carry唔到。

 

2. 壞孩子的天空

其實我真唔識稱呼呢種髮型,尤記得陳冠希初出道時最hit,呢個壞孩子形像令到當時街上個個男生都將個頭摷到好亂(但其實用咗超過30分鐘去摷),都可以稱為一代潮頭。

 

3.前蔭頭

除咗韓仔之外,能夠忍受2、3cm厚頭髮嘅重有N年前嘅Justin Bieber,而其實我覺得佢喺呢個界別最有代表性,好希望佢而家可以梳番(唔會拮住對眼嗎?)。

 

4. All Back

潮流嘅嘢真係好奇怪,我好記得10年前《衝上雲霄》阿Sam哥梳果陣個個都話核突,但近幾年一落到街幾乎個個男仔都整個all back頭。講真!我有時唔想諗model整咩頭都會叫make up幫佢梳all back,好似黑色一樣百搭又唔會出事。

5. 中間分界

以前中間分界即係心理變態,但冇人會覺得G-Dragon係心理變態,所以佢一整個中間分界,潮人即跟。

 

6. 滄桑型

正如我為佢起嘅名一樣,留得呢種髮型幾本上係充滿歷練、看破紅塵或根本唔在意別人嘅眼光,呢種髮型唔係話留就留,本身有故仔有經歷嘅人自然會有,唔好勉強。

 

7. Man Bun

可能明星實在太忙冇咩時間打理頭髮(連隡skinhead都冇時間),近年愈嚟愈多人流長頭髮扎辮,英文叫Man Bun,其實即係武士頭,流埋鬚真心man。