清新女生要知的美肌新潮流「 新鮮肌」

造型打扮

廣告

今個夏天,傳統白淨水光感肌已經out,清新女生要知道肌膚最新潮流「 新鮮肌」!甚麼是新鮮肌?即是充滿自然光澤感,健康細緻兼幼嫩彈滑的皮膚,就好似新鮮水果般juicy又飽滿,才稱得上為「 新鮮肌」。怎樣才可擁有「 新鮮肌」?即睇睇一眾擁有「新鮮肌」的KOL正在用哪個護膚品!

Presented by:Clinique

Text:Zoe

 

一眾 新鮮肌KOL熱捧 肌膚專用鮮榨果汁!

近日在Facebook、IG發現一眾KOL都正在討論一支「搽得到的鮮榨果汁」,原來是Clinique Fresh Pressed「鮮榨維C精華」,這支嶄新的維他命C精華,最特別是「即Press即用」,一按就可以將新鮮維他命C混合抗氧活膚成分,保證次次新鮮!仲只需7日就見效,難怪KOL們擁有超光亮「 新鮮肌」!

鮮榨維C精華有幾好? 新鮮即榨! 即時見效!安全防敏!

Fresh Pressed「鮮榨維C精華」採用革命性包裝,將10%高純度新鮮維他命C獨立密封於上層不透光樽內,下層是蘊含活膚成分的抗氧乳液,一按即將兩者混合,概念新鮮又好玩,就好似自己為肌膚鮮榨果汁一樣。擁有最強抗氧力量的「新鮮精華」,具抗衰老及激活肌膚功效,並帶來最強抗氧力量,使肌膚即時變得年輕細嫩,充滿自然光澤感,剔透健康。最重要是這支「新鮮果汁」安全高效,經過7,200 次過敏性測試,無論哪種肌膚都適合使用!

立即感受Fresh Pressed 新鮮維C 抗氧力:http://bit.ly/2sximOE