拿手機取景時留意!7大手機攝影留心位

電子產品

廣告

手機攝影大行其道,不論橫街小巷都總會見到有人拿住部機隨處影。同朋友去街,有時總會希望身邊朋友對攝影有些要求,可以幫自己影幾張靚相,好讓自己可以安心打卡upload張靚相。可惜,當你遇正身邊朋友幫你hea影不特止,張張都又濛又斜,仲要反問你一句:「收貨未?」隨時不知道笑好定喊好!小編都中過無數次大伏,有次仲好誇張影到我成個人好像打完風咁360度反轉再反轉。所以今次專誠寫篇7大手機攝影留心位,齊齊秒變攝影大神。

text- Tsz photo-網上圖片、Instagram

影前想一想! 7大手機攝影留心位

1.幫人影相唔好數123先影 改用連拍

雖然我們現已踏入數碼年代,好多人依家影相仲會停留於123笑的階段。但主角長時間地笑又容易顯得疲倦,而且又影得生硬唔夠自然。通常都要無限重拍,而且手機容易手震,最後影極都不收貨!試下改用連拍去取代,影出來夠自然之餘總有一張會收貨。

2.用水平線去影靚相主角唔會斜到打風

九宮格另一個好處就是提供一條明確的水平線去幫你影相。好多人成日用手機都會遇到一個影極都是斜的問題。用九宮格中的橫線並成水平就唔會有問題啦。當然,如果張相好重要但又影到斜又點解決?現在,手機有好多app都可以後期制作,將張相整一個水平線。例如:Instagram。輕輕較對水平線,到時不怕影到不好看!

3.記得影相前先抹一抹個鏡頭

好多時候為什麼張相會又濛又油,是因為我們經常機不離手的關係,導致手機個鐘頭沾滿指模印。

4.用另一部手機打光提升相片質素

好多時手機於較暗的環境下,單靠使用內置閃光燈或是推高 ISO (感光度),影出來個質素都唔太收貨。好多時仲影到個人出晒皮油有光,直打閃光燈仲影到個人生硬!所以好多人一聽到要夜晚影相,加閃光燈都認真怕怕!其實可以考慮邀請朋友用他的手機開啟電筒功能,並從側邊向人像打光,咁就可以大大提升相片質素。

5.以黃金分割去取角度

取角度永遠都是影相最重要的一環!所謂黃金分割,好簡單就是一個九宮格。而所謂的黃金分割就是九宮格中間的四點。

只要把主角物件放在這四點中的其中一點便已經運用了黃金分割,主角置中之餘又會顯得夠和諧夠上鏡!

6.尋找逆光瞬間變女神

通常在日出日落的時候,尋找逆光去進行拍攝可以令主角瞬間變男神女神,即刻一秒變文青!逆光拍攝是很好用的人像攝影技巧,只需讓相機向著陽光的方向用自然光拍攝,有需要時提高整體亮度,便會拍出和暖而且充滿感覺的相片。

7.高炒低炒角度的重要性

最後,影相最重要都是要選擇一個合適的角度,實行用手機拍攝的角度收起人類的缺點!適當地高炒則會使主角瞬間尖臉,而低炒則有效突顯修長美腿,即刻42長腳都無難道!

(當然,有時對腳長得濟就會秒變2米巨人,所以適當就好!)

最最最後,小編希望大家睇完尼篇手機攝影教學之後,大家都秒變攝影大神!

內容延讀:

WhatsApp勁食電?iPhone電池10個你不知道的事+節省電源方法

>>> LIKE我們fb <<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk