搶先睇!觀塘apm Apple Store 9月22日正式開幕!

電子產品

廣告

觀塘apm Apple Store傳聞已久,一直只聞樓梯響,但今日這個位置的圍板已正式揭開,還公布了開幕日期為9月22日(星期四),Apple真是愈來愈沒有秘密了!雖然「咪又係Apple Store」,但對九龍東的朋友來說,此位置仍然可彌補尖沙咀、中環等地區太遠的問題,相信fans應該會很高興!

而在正式開幕當日,記者亦有到現場為大家拍下相片,一齊分享fans們的喜悅。

text – Nam

搶先睇!觀塘apm Apple Store 9月22日正式開幕!

觀塘apm Apple Store應該是最細的1間,但麻雀唯小,應該要有的也有,而且地點算非常方便,日後果粉又多個蒲點。開幕亦吸引大量fans排隊入場,開門前已有接近1000人在排隊,場面十分熱鬧。

設計方面則和沙田鋪類似,但沒有用玻璃旋轉門,然而fans想見到的Apple產品就齊全,包括全城搶買的iPhone 7,亦有大量Apple官方配件,特別要留意今次的皮case,按鈕改用同色金屬零件,質感更為豪華。

至於今次所免費派發的Apple紀念Tee,就用了橙色為主題,上面印上銀色apm字樣,鮮色系絕對難襯,但fans同樣受落,開店不足1小時已全數派光,比起上回沙田度更快,絕對1 tee難求。

apm這間Apple Store已是香港第6間,暫時「偷睇」所見,新鋪同樣用Jony Ivy提案的第二代Apple Store新設計,全店以大量木材等天然物料製造,亦有簡單實用的新設計展櫃。不少fans期待新店的原因都是為了非常限量的紀念tee,上回Apple Store沙田店的設計以黑底白字為主,再簡單寫上「New Town Plaza」字樣,今次應該不會相差太遠,有興趣的朋友,當日排隊趁早!若然不想趁熱鬧,亦可到時留意《新Monday》fanpage的現場報導~

內容延讀:
東京遊戲展2016 5隻必玩遊戲立即看!