LINE新推出換面App 1秒變埋宋仲基

電子產品

廣告

換面app成為近期自拍潮流新標準,經典例子必數Snapchat及Face Swap,改頭換面效果必定有趣好笑,當中連黎明都玩的MSQRD,更令黎明由金句王變成明蝠俠,笑爆你個咀。近日到LINE亦忍不住加入戰團出手,新推換面app「egg」,甫推出即上免費下載第1位,記者試過,覺得最正是可以自創效果,變蝙蝠俠小兒科,你想的話直情變埋宋仲基都得,黎明今次玩唔玩?

text – Nam model – Vivi Tam(ig:vivivvtam)

換面App 1秒變埋宋仲基

換面app來來去去差不多,最主要看有甚麼mask可以玩。egg的種類就非常非常之豐富,本身已內置幾十種換面效果,亦可保留自己的樣貌,單玩特效(例如張開嘴巴會嘔彩虹),當中不乏人氣的蝙蝠俠、天使、魔鬼,亦有LINE的吉祥物熊大。若然都覺得未夠,甚至可以自己影相加新mask。記者就嫌自己太樣衰,於是影低宋仲基oppa個樣和自己玩換面,效果可以自己看看,換面app來說都非常夠用及有趣!可惜egg有個缺點,就是相片儲存後只有480 x 480解象度,質素低得十分可憐,分享去fb都有少少不足,等下次更新吧。

黎天王用開MSQRD的蝙蝠俠玩自拍片,應該是亞洲區最有名代表。egg都有蝙蝠俠玩,同樣可拍片,請不到黎明示範,記者只好自己下海,大家覺得那個較有型?(我覺得自己將會是零…)

壓縮數據App推介 看Live睇ViuTV幫你勁慳數據流量

egg的效果超級多,而且你想玩時才按下載,所以app的體積比較細,換面範圍亦廣闊,變馬騮又得,變天使又得。

唔夠玩?可以自己製作,男友不夠靚仔,一於換宋仲基oppa個樣再自拍,都算拖友小情趣呀,正!

9部經典Motorola手機 你用過幾多部?

最後要睇熊大及Vivi Tam示範玩靚樣自拍,其實隻狗仔都是特效,搞笑。

所有mask都有互動功能方便拍片,例如貶眼、嘟咀等等,都會出現不同效果。