ChatGPT、APPLE都係抄《多啦A夢》? 7大神奇預言法寶

電子產品

廣告

最近備受爭議的新科技產物「ChatGPT」相信就算未用過都聽過。近日有網民就發現日本經典漫畫中《多啦A夢》其中一段情節就係預言「ChatGPT」!其實《多啦A夢》的故事中一直都有許多神奇法寶,一文睇晒《多啦A夢》7大神奇預言中晒的科技產物!
ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)

《多啦A夢》︳「編輯機械人」=「ChatGPT」

喺1978年時《多啦A夢》其中一章節講到,大雄因為投稿失敗但又想出版自己的雜誌時,《多啦A夢》就為佢帶嚟一件未來產物「編輯機械人」,其功能就係收集讀者的意見,製成大數據,再利用其他法寶製作文本!同現時流行的「ChatGPT」同樣係透過自然語言理解(NLP)和自然語言生成(NLG)技術進行人機交互的技術,製成大數據,並具有快速理解和回答人類語言的能力。「ChatGPT」現時有多個領域的應用,如開發對話系統、生成文本、翻譯等。

新科技 ChatGPT
(圖片來源:YOUTUBE@ Dr Alan D. Thompson)
ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)
ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)

《多啦A夢》︳「漫畫制造箱」=人工智能畫畫

早前因AI生產而成的畫作《Théâtre D’opéra Spatial》於科羅拉多州博覽會美術競賽中,贏咗數字藝術類獎項的第一名而備受爭議的新科技產物人工智能畫畫。原來喺1978年時《多啦A夢》其中一話已經預言到呢件產物啦-「漫畫制造箱」!

ChatGPT 早前備受爭議的ai畫《Théâtre D
早前備受爭議的ai畫《Théâtre D’opéra Spatial》(圖片來源:《Théâtre D’opéra Spatial》)
ChatGPT 稿費仲要全免
稿費仲要全免(圖片來源:《多啦A夢》)

《多啦A夢》︳APPLE智能手錶

《多啦A夢》一話名叫《進化退化放射線槍》。講述大雄同多啦a夢利用「進化退化放射線槍」將收音機進化為多功能的手錶,內有電視、錄音、無線電功能!

ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)

《多啦A夢》︳美圖秀秀-「說謊鏡」

《多啦A夢》的「說謊鏡」法寶同現時的修圖APP如「美圖秀秀」有異曲同工之妙!「說謊鏡」法寶係會對住照鏡嘅人講好多稱讚的說話,仲會將鏡中人變到好靚,係自己理想的外型,令照鏡人會以為鏡中之人就係自己。

ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)

《多啦A夢》︳語音輸入-「會聽寫的打字機」

智能手機其中一項偉大發明一定不得不提語音輸入呢個功能。而早喺1984的《多啦A夢》中就出現咗啦,呢個法寶名叫「會聽寫的打字機」,就係當大雄讀出想要的字,呢個法寶就會幫佢自動生成文字寫出嚟。

ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)

《多啦A夢》︳GPS-「徽章追蹤器」

GPS定位追蹤功能同樣喺《多啦 A 夢》中一早出現啦,法寶名叫「徽章追蹤器」,只要拎咗徽章的人,大雄就可以得知佢所在的位置。

ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)

《多啦A夢》︳zoom-「影像播放鏡」

早幾年因為疫情問題,而經常使用的zoom視像功能,喺《多啦 A 夢》都出現過叫「影像播放鏡」,又係隔住個mon都可以見到對方。

ChatGPT
(圖片來源:《多啦A夢》)

ChatGPT是什麼?

ChatGPT 是 TESLA 執行長 ELON MUSK 在 2015 年共同創立的非營利人工智慧研究組織 OpenAI 推出的一個新型聊天機器人模型,它可以用於生成文本、回答問題、甚至進行自然語言理解…詳請請看;ChatGPT的成功讓不少科技巨頭更紛紛推出聊天機械人產品及相關服務,如Microsoft_BingGoogle_Bard百度「文心一言」等…

香港可使用ChatGPT嗎?

ChatGPT雖然現時並不支援香港區服務,但香港用家仍可透過VPN跨區任玩,詳細註冊及使用教學可看:詳請請看

圖片來源:YOUTUBE@ Dr Alan D. Thompson、《多啦A夢》、《Théâtre D'opéra Spatial》