開心時刻 即print即share ! 隨時隨地「掛住」閨密們 !

電子產品

廣告

Presented by: CANON

剛過生日,又大一歲喇!今年生日最驚喜就是幾位閨密偷偷潛入我家為我送上 Surprise Birthday Party!好彩我都有一樣適合 Party 玩的新玩具——SELPHY CP 1300 輕巧相片打印機同大家開心Share ,一齊邊玩邊Print靚相,那我們就可以各自將開心時刻貼在牆上及放在家中,時時「掛住」對方!

Text:Zoe

開心生日派對 即拍即print即開心share

生日當天,一回家就發現閨密們為我預備了驚喜小派對,好開心好感動呀!有蛋糕、氣球、生日帽⋯⋯簡單而隆重,最重要是那份心意,真的「人生有個真正朋友的確好極」!人生難得一閨密,我仲有4個㖭,一齊影張selfie,到了我們80歲也可以回味一下!

閨密們鬥快「撳」 隨機拼圖打印次次有驚喜!

而 SELPHY CP1300 最吸引人的地方就是新加入了一個好玩的功能──Wi-Fi Shuffle Print!開啟 SELPHY CP1300 的拼圖打印模式後,我們幾個閨密可以一齊利用Wi-Fi將手機的相片傳送到打印機;打印機收到8張相後便會以隨機的方式排列及打印,拼圖方式次次唔同次次驚喜!究竟邊個是下一張相片的主角,print出來至知!這個功能仲可支援最多8部手機同時連線,多幾個人開Party都一樣咁好玩!